DE FUCK Ga toch lekker weg hoor met je "krijg nu een aardappel in het vorige deel bij een pre-order van het volgende deel"... man man man sowieso snap ik echt niet waarom er nog steeds zoveel mensen call of duty kopen.
what.the.fuck! Sowieso een van de vaagste E3 persco die ik gezien heb maar die walkie talkie maakte het compleet af. Ik lag helemaal dubbel hahah
GHOST OF TSUSHIMA >>>>>> ALLES Deed me denken aan een Aziatische versie van The Witcher 3 qua vibes. Maar no way dat dit echt de graphics zijn. Voor de rest was Sony gewoon ok. We hebben nog steeds geen idee wat Death Stranding nou eigenlijk is.
Ghost was ERG vet. Maar vetter dan The Last of Us 2 ? Dat was aardig next level. Zou qua graphics en gameplay zomaar een PS5 game kunnen zijn. Als Resi fan was Resident Evil 2 Remake voor mij de knaller van de show. De resi fans wachten hier al jaren op. En nu komt hij dan eindelijk. Eerst DMC5 nu RE2 Remake. Capcom is op de goede weg terug.
10 seconden gezien en dat doe ik pas weer als die uit komt, holy shit. Ik hoop zo dat het 10en gaat regenen met de release. Nee, dit is een game die ik niet teveel moet zien en dat zou voor het eerst in jaren zijn na een E3.
Sony had toch weer de beste show wat mij betreft. Echt iedere game die ik heb gezien wil ik graag meteen gaan spelen. Hoogtepunt was inderdaad Ghost, wat zag dat er geweldig uit zeg!
Volgens mij weet Kojima niet eens wat voor game hij zelf wil maken. Ben je gek... zulke graphics zijn makkelijk zat mogelijk. Zie TLU2 niet echt een launch-game worden voor de PS5. Dat duurt dan nog 2 jaar voor zo'n game zal komen? Je maakt een grapje? Ik vond Sony eigenlijk niet echt veel in huis hebben afgezien van TLU2...
Smaken verschillen. TLOU2, Ghost, Spidey, Death stranding, Rick and Morty game en Control zagen er echt tof uit. Bij Microsoft zijn alleen Forza en Halo me echt bijgebleven. Ubi was ook cool btw.
Welke weg precies? Gameplay is nog steeds exact hetzelfde alleen in een ander (fancier) jasje met wat RPG elementen. Je rent je nog steeds helemaal suf, sluipt achter apen aan, rijdt paart, story boeit niemand en combat is meh. Geef me gewoon AC2+Brotherhood in 1 map compleet remastered met nieuwe engine, en iedereen koopt dit helemaal kapot.