Mwa, IGN heeft de game behoorlijk lang kunnen spelen... waren ook lovend over hoe de game eruit zag, wat je kon ... en nu dit Andere reviews zijn wel prima.
Conclusie lijkt me ook adhv bovenstaande wederom dat het een prima spel is alleen diepgang tov andere spellen in dit genre gering is.
Dan maar een remaster van Operation Genesis, voor een gereduceerde prijs, ooit. Die had wel sandbox volgens mij en was echt een puike game.
Lekker wachten dus even. Misschien de fysieke versie of wachten op een pricedeop Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
Zo'n slechte score toch niet tot op heden http://www.metacritic.com/game/pc/jurassic-world-evolution/critic-reviews 11 positief, 1 matig, 1 slecht (IGN)
Denk dat je er vast wel mee vermaakt. Vond Zoo Tycoon op de One ook nog wel te pruimen, terwijl die ook matige recensies had. Planet Coaster zal wel intern door het “A-team” gemaakt zijn oid. Aangezien die stukken beter is.
Het schijnt allemaal wel goed te zitten met deze game @Maddmonkey ... tuurlijk zal je er geen maanden mee bezig zijn. Maar bepaalde YouTubers zijn prima te spreken over de JP-sim game Ik wacht nog wel even tot ik 'n fysiek exemplaar op kan pikken. Wie weet komt die sandbox (free build) modus wel met een patch. Polygon review is prima overigens.
Vanmorgen al een begin gemaakt, meteen bankroet, toen maar overnieuw begonnen haha. Ik vind het wel een leuke game. Ok, als JP/JW fanaat heb je misschien niet teveel eisen
Heb 3 uurtjes gespeeld en binnen die 3 uur makkelijk sandbox mode vrijgespeeld. In het begin even opletten met geld maar binnen no time verdien je bergen. Tot nu toe bevalt het goed. Enige minpunt tot zover is dat dinosauriërs best snel doodgaan van ouderdom en aangezien ze zich onderling niet kunnen voortplanten blijf je geregeld nieuwe ontwikkelen. Kunt ze wel steeds sterker maken en verschillende uiterlijke geven.
Werkt de game zoals Genesis? Je dino's (die je kloont) worden steeds beter en leven langer naarmate je beter DNA materiaal vind?
Meer DNA vinden zorgt ervoor dat slagingskans bij ontwikkelen groter wordt. Of de stats ook stijgen durf ik niet te zeggen, zou ik eens op moeten letten. Je kunt sowieso DNA modificaties ontwikkelen in je ontwikkelcentra. Afhankelijk van type modificatie kan dit de aanval/ verdediging verhogen maar ook levensduur, ziekte resistentie etc.
11GB Het spel houd je wel goed bezig. Het is niet alsof je heel snel veel dinosauriërs kunt ontdekken en creëren aangezien je veel van je tijd kwijt bent aan het tevreden houden van je huidige populatie (ziektes, voedsel, sterfte, niet meer tevreden met verblijf, ontsnappen) en uiteraard de sabotages indien een van de groeperingen niet tevreden is.