1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] The Last of Us 2

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 12 jun 2018.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik heb met hem te doen, dat je zo bekrompen en closeminded bent, triest hoor.
     
    Yellow 13, Killamonkey, tim91 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Het is godverdomme toch ook niet normaal dat er twee vrouwen kussen!? Zonder hoofddoek en UIT de keuken! Dat kan niet! Dit moet gewoon verboden worden. Groot gelijk dat hij zijn zoontje laat kijken naar hoe volstrekt onschuldige mensen worden verzopen ... of in brand worden gestoken ... of van een dak worden gekegeld ... of worden gekeeld ... of worden geneukt door een hond.

    @Jorrie
    Niet teveel op letten joh. Voorgaande weken (maanden) is wel duidelijk geworden wat voor haat mannetje betreffende user is. Erg triest ... maar het dan wel gek vinden dat je dan niet in de maatschappij past. Heel triest. Je noemt hem closeminded ... denk dat de noemer zwakbegaafd beter van toepassing is.
     
    Yellow 13 en Striker NL vinden dit leuk.
  3. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Ik denk dat hij er voornamelijk moeite mee heeft dat er 2 vrouwen op een feestje aanwezig zijn.
    Vrouwen moet je namelijk als grof vuil achterlaten in je geboorteland.
     
    tim91 en Rampage vinden dit leuk.
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik maak me er ook niet druk om hoor :+

    Maar goed, laten we er verder niet meer aandacht aan geven, laten we het maar weer hebben over de game.
     
    Rampage vindt dit leuk.
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Laten we nou niet teveel hem persoonlijk gaan bashen, en hem voor bepaalde termen uitmaken. Is ook nergens voor nodig.
     
    Yellow 13, Killamonkey, Maddmonkey en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ach boys, take it easy. De beste man heeft een andere opvatting, en dat moet kunnen. We leven in 2018, dus ook voor mensen met achterhaalde gedachtes moet ruimte zijn, of anders worden gemaakt. We moeten niet haten, ieder heeft recht op zijn of haar mening. Hij vind het geen probleem om in een trailer mensen in een game te zien worden afgeslacht en zoenende vrouwen is a bridge to far. Dat vinden wij heel vreemd, maar uiteindelijk vergeten we het belangrijkste. Het is maar een spelletje jongens.
     
    Rampage vindt dit leuk.
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Laten we vooral, vanwege zijn afkomst, allemaal in de broek poepen en niet zeggen hoe we erover denken.
    Dit soort idioten horen niet thuis op een forum. Dat filmpje al helemaal niet.

    Valt onder de categorie haat zaaien. Niets meer, niets minder.

    Moet zeker kunnen ... maar niet keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer. Het is nu wel duidelijk dat vriendje @Ouijdi een andere kijk op de wereld heeft. Een hele gevaarlijke ook nog eens. Het is een spelletje, dat weet jij, dat weet ik ... maar hij? Blijkbaar niet. Want er moet een YouTube monoloog gevonden worden om aan te kaarten dat dit ongepast is.

    /Mod En nu weer ontopic, berichten hierna worden verwijderd
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Godverdomme @Jorrie ... :+ Verwijder die vent zijn post dan ook in plaats van 'em in bescherming nemen... Holy fuck.


    TLU2 zag er goed uit ... tikkeltje grof, dat dan weer wel. Lekker. Vraag me af waar ome Joël is gebleven? Toch kapot gegaan?
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    We hebben hier nog wel redelijke vrijheid van meningsuiting dus ja, je mag het er niet mee eens zijn maar ja, ieder zijn mening.

    En ook maar ontopic, zag er leuk uit, hopelijk leuker dan deel 1, die wist me niet te pakken.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Nee, dat is puur speculatie en er zijn diverse gangbare theorieen. Het kan ook zijn dat Ellie en Joël flinke ruzie met elkaar hebben gekregen en hij daarom voor haar tot het verleden wordt beschouwd.
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Jongens .Ellie is nu volwassen. Meer dan logisch dat ze kan lopen zonder Joel
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Puber toch? Hoeveel jaar zit er tussen beide delen?
     
  13. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Je zou toch denken dat dit PS5 is man net zoals GoT en Death Stranding.
    Het is 2018 en mensen hebben nog steeds problemen met 2 vrouwen die elkaar zoenen. |:-:F:
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Neuh... dit zal wel PS4 Pro footage zijn ... ik vond HZD al geweldig ogen.
    Exclusieve titels kunnen er beter uit zien op het platform.
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Vermoeden was dat deze game eind dit jaar zou verschijnen. Miste wel enige vorm van release dates bij PS4. Alleen spidey is duidelijk momenteel

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dit jaar? Oef ... zou mooi zijn. Reken er echter niet op. 2019 op zijn vroegst ... of de release datum komt op een Playstation Event (staat dit niet later dit jaar op de planning?)
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Zou kunnen. Waren ook enkel geruchten die voorbij waren gekomen, maar hoopte wel op een datum nu met de E3.

    Kan echt niet wachten hierop.

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
    Rampage vindt dit leuk.
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Voor mij zat het in de kleine details waarop Ellie met haar omgeving in "aanraking" komt.
    Dat moment dat ze haar wapen prept om te schieten, haar zenuwachtige hand op de auto ... het naar achter lopen, of gewond zijn ... die dingen maken een game zoveel beter.

    Can't fucking wait.
     
    Daz en Maddmonkey vinden dit leuk.
  19. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Snap de ophef niet, in de DLC werd ze ook door een vriendinnetje gezoend. Ik vond het niet geforceerd overkomen of alleen voor de PR. Maar dan de scene in het bos, damn wat een benauwd gevoel weer, maar 2 pijlen op zak en dan maar zien te overleven. Ik hoop op een trailer over Joel, maar kan sowieso niet wachten tot de release.

    Naughty Dog is meester in dit soort details, kijk maar eens hoe Nathan omgaat met z'n omgeving in Uncharted 4.
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Zoals hier _O_

    https://gfycat.com/EllipticalUnevenBallpython
     
    Daz vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina