1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2018

Discussie in 'Algemeen' gestart door Servantes, 11 mei 2018.

  1. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909


    Wat een uitzicht :eek:
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Resident Evil 2, Nioh 2 en die nieuwe game van Remedy bv zijn toch nieuwe aankondigingen? En die Rick & Morty achtige game.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Klopt, als het beeld even stil staat en alleen dan. Wat een verschrikkelijk gekraak in dat filmpje, geen geluid van de game zelf en ze hadden de grafische kantjes etc ook wel wat beter mogen poetsen. Tering hé, als Spider-Man tussen de gebouwen door slingert, wat ziet die game er dan grafisch kut uit in dit filmpje, zelfs voor open wereld. Is het het contrast, levendigheid of iets anders?

    Pas op het moment als die bovenop die zender zit van die toren, dan is het even mooi, maar niet omdat ik de scherpte, grafische kantjes of het contrast en de levendigheid nou zo geweldig vind. Alleen het uitzicht is dan mooi. Ik hoop van ganze harte dat de game wel een stuk beter is, want dit ene filmpje vond ik overal vies tegenvallen na alle hype.
     
  4. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Microsoft heeft 100% zeker de beste show. Sony viel tegen. Die hideo kojima game wat een faal zeg. Last of us 2 word zeker een topper.
     
  5. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ondanks dat New York er erg fotorealistisch uitziet. Heeft het toch een beetje een cartoony feel. Dat kan er soms een beetje weird uitzien.
    Verder lees ik alleen maar positieve stuff over deze game. Dus dat komt wel goed.

    Maar goed, als je weinig met Spider-man hebt. Dan is dit sowieso geen game voor jou.
    Ik ben in ieder geval blij met wat ik heb gezien. De perfecte Spider-man game zal er nooit zijn. Maar deze komt wel aardig in de buurt van wat ik heb gezien. :9

    MS kocht alle third party beelden op, omdat ze zelf niets interessants hadden. Sony liet gewoon 4x lange gameplay demo's zien. En wat third party reveals.
    Liever 4 gameplay demo's van 10 minuten. Dan 10 cgi trailers van 1 minuut. Maar ieder zijn ding natuurlijk :)
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2018
  6. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909


    Game van de E3. _O_
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Liet niet heel veel boeiends zien. Máár. Wellicht is dit typisch Hideo op z'n best? Iedereen vraagt zich af wat the fuck doe je in deze game? Het ziet er saai uit. Dit kan niet tof zijn. Om dan keihard tijdens een volgende reveal terug te slaan en de publieke mening 180 graden draait. Bovendien zitten er wel echt een goeie casting achter. Del Toro, Mads Mikkelsen, Norman Reedus, Léa Seydoux en Lindsay Wagner. Dat is niet verkeerd hoor, ook al gaat het natuurlijk om de gameplay. Bovendien worden er nog minstens twee 'acteurs/actrices' verwacht.
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoezo is dat een faal. Het is typisch Kojima. En als hij geen respect heeft opgeroepen met zijn gameshistory bij je dan ben je gewoon niet te redden meer
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Holy shit Concrete Genie is nais.
     
  10. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Te snel getikt van mijn kant. Klopt wat je zegt, maar ik had erbij moeten vertellen dat ik qua verrassingen op zoek was naar 'AAA-exclusives'.

    Ben echt wel een RE-fan, en wellicht dat deze er op den duur ook bij mij binnen komt, maar zag liever een vervolg in de setting van RE7. Daarbij zal die multiplatform zijn.

    Nioh 2 is typisch zo'n game die niet voor iedereen is weggelegd en dus ook niet voor mij. Echter, kan ik me voorstellen dat deze in een lijstje kan komen als topper zijne.

    Control wordt ook multiplatform, dus maakt voor mij een show niet per se beter. En Trover saves the world... tsja... kan leuk zijn, maar wordt er niet bepaald opgewonden van.
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik snap je punt wel hoor, je wilt eigenlijk nog een onbekende killer titel reveal. Maar de focus van Sony, wat ik eerlijk gezegd eerst ook niet wist, was puur op de big 4 (Last of Us, Spiderman, Ghost en Death Stranding). Volgende E3 dan maar keihard knallen weer met nieuwe games. ;)
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Holy fucking SHIIIITTT

    OK IK MOET EEN PS4 HEBBEN

    GOD OF WAR
    LAST OF US 1
    UNCHARTED
    LAST OF US 2
    SPIDEY
     
    ExquisiteSteez vindt dit leuk.
  13. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Resident Evil 2 in First person en VR ? Nee dank je!
    Niemand heeft gevraagd om Resident Evil 7 in First Person VR. Hoe vet het ook is.
    Ik had het liever als een optionele mode gezien. Resident Evil blijft een third person game.

    Maar goed, ieder zijn ding

    Ben benieuwd wat ze met RE8 gaan doen.

    Qua verrassingen viel het ook tegen: Miste een beetje de aankondigingen a la Watch Dogs 1, The Last Guardian, Final Fantasy 7 Remake. Ubisoft heeft normaal gesproken altijd wel een nieuwe IP. Hebben in 6 jaar 6 nieuwe IPs aangekondigd. Maar dit jaar viel het vies tegen, ook geen Splinter Cell.

    MS liet alleen maar third party CGI stuff zien. En Gears, Forza en Halo.

    Snap dat gezeik daarom ook niet echt op Sony. Hebben de afgelopen 2 jaar zoveel exclusives uitgebracht. Zijn marktleider, hebben deze gen gewonnen. Logisch dat ze gewoon laid back achterover leunen. En gameplay laten zien van games die in ontwikkeling zijn ipv nieuwe aankondigingen.

    En zeg nou eens eerlijk. Wat wil je liever ? 10 min The Last of Us 2 gameplay. Of een 30 sec CGI trailer van Bloodborne 2 die toch pas over 2 jaar uitkomt.
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Die had je allang moeten hebben.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Nu alles weer voorbij is, wat is jullie top 3 dit jaar?

    Voor mij:

    1. Ghost of Tsushima: DE game van de E3. Ik wil dit nu! De gameplay trailer deed me qua sfeer enorm denken aan The Witcher 3. Grootste vraag is of het verhaal en de quests top gaan zijn.
    2. The Last Of Us 2: Ziet er geweldig uit! Dit is het type game waar ik tegenwoordig eigenlijk het meeste van geniet, een goed story focused SP avontuur.
    3. Forza Horizon 4: Ik vind racing games vaak al snel saai. Forza Horizon is door de opzet de grote uitzondering. De seizoenen en hoe deze de game beïnvloeden vind ik zeer tof.

    Honorable mentions:

    Shadows Die Twice: Zag er weer gaaf uit, maar moet echt meer van de game zien voordat ik een goed oordeel vel.
    Resident Evil 2: De trailer deed me niet extreem veel, maar de gameplay video's die later op het internet verschenen wel!
    Metro: Exodus: Deze ziet er ook geweldig uit! De vorige delen waren zeer goed, dus ik verwacht best veel van deze game.

    Tegenvallers:

    Cyberpunk 2077: Een CGI trailer met een generieke main character. Vervolgens gameplay achter gesloten deuren tonen waar de pers enorm hyped over is. Laat ons dat dan ook zien. :mad:
    Death Stranding: Het zag er weer goed uit met een geweldige cast, maar wat is de game nu in godsnaam? 8)
    Nintendo: Een half uur praten over het feit dat in Smash Bros het helmpje van character X kan breken bij een aanval en dat character Y nu twee verschillende stemmen heeft is hilarisch. Ik haat Smash Bros nu nog meer dan ik al deed.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  16. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Death Stranding een faal?? Whoot?? Fucking interessant shit juist imo
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Tegenvaller != faal ;)
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  18. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    1. Resident Evil 2: Dit zag er beter uit dan ik had gehoopt.
    2. The Last of Us 2: Gameplay was next level. Als je dit niet kan waarderen heb je poep in je ogen. :p
    3. Ghost of Tsushima: Dit was pure kunst.

    Honorable mentions:
    MS die Ninja Theory overneemt: Slimme zet, Ninja Theory maakt vette games
    Devil May Cry 5: Hack en slash is niet mijn favoriete genre. Maar vond het er erg vet uitzien. Capcom is op de goede weg terug.
    Unravel Two die na de aankondiging meteen werd uitgebracht: Odanks dat de EA conferentie bagger was, vond ik dit wel een leuke verrassing als fan van deel 1.

    Heb een dubbel gevoel bij Cyberpunk 2077. Trailer was vet. Maar waarom alleen CGI ? Lees nu dat er 45 min gameplay achter gesloten deur werd getoond. En iedereen was lovend.
    Waarom laat je dit (of een klein deel ervan) niet aan het publiek zien ?

    Ik kan aan die CGI trailer namelijk niet zien wat voor soort game het wordt.
     
  19. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Voor mij ligt het helemaal in mijn straatje. Toegegeven geen idee wat het is maar het smaakt naar meer
     
  20. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Top

    1: Cyberpunk 2077. Ik leef voor dit soort shit! Lijkt een geniale combinatie van het beste van Deus Ex en The Witcher te gaan worden.
    2: Beyond Good and Evil 2. Super sfeervol en blij dat het nog leeft.
    3: The Last of Us 2. Tja, als je hier geen harde genotsknots van krijgt dan mag je jezelf geen gamer noemen...
    4: Ori and the Will of the Wisps. Zo mooi en sfeervol! Deel één kapotgespeeld en kan niet wachten op deel twee.

    Honorable mentions: Ghost, Spidey, Nioh 2, Unravel 2 en Sekiro.

    Flop

    1: Fallout 76. Serie gaat niet de kant op die ik wil. Eigenlijk na New Vegas niet echt meer hyped geweest van Fallout... Jammer.
    2: Death Stranding. Blijf geïntrigeerd maar wil wel een keer iets van duidelijkheid over wat het nu gaat worden. Leek nu op een veredelde walking simulator on LSD.
    3: Geen Splinter Cell :'-(
     

Deel Deze Pagina