1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Kodi werkt voor geen meter. Probeer allemaal illegaal te streamen aangezien iedereen daar kodi voor gebruikt en het werkt wel op mijn Android kastje maar niet op de xbox. Hence de uitspraak, Werkt voor geen meter op de xbox.

    PS: staat er ook bij he, dat ik het gebruik voor te streamen en dat niet werkt.... Dat Kodi voor andere dingen gebruikt kan worden boeid me niet.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Iemand ook problemen met zijn Xbox One of andere uitvoering op moment? Console, X van mij, doet raar. Ik kan geen games opstarten, of hij breekt hem af, blijft laden of doet helemaal niets en hapert als de malle. Ergens misschien een DDOS aanval aan de gang misschien?
     
  3. RO3Li

    RO3Li KUTFORUM

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    402
    Nope, nergens last van. Misschien je caching eens legen.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Weet wel hoe je dat op de 360 doet, maar hoe op de One X? Volgens mij is cache ook profielgebonden, want ik heb mijn X nog geen half jaar en game weinig.
     
  5. RO3Li

    RO3Li KUTFORUM

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    402
    Zo clear je de cache op Xbox one x:
    For a full power cycle hold power button for 10 seconds to turn console off. When it restarts it self cleans.
     
  6. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Zit jij toevallig in het Xbox insider program? Ik weet nog toen ik daar in zat ik ook dit soort problemen had.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nee, daar zit ik bij mijn weten niet in. Heb een X en die is verder ook niet day one.

    @RO3Li : Dat heb ik dus gedaan, maar hij herstart niet en zie ook niets van een schoonmaak als ik zelf dat ding weer aanzet.

    Shit is kut, want als ik FIFA 18 of AC Origins opstart, bij 18 blijft die haken naar het press start menu en bij Origins al bij de eerste achtergrond van het opstarten.

    En meer van dat soort dingen, kan niet eens op volle snelheid door menu's van de console bladeren, hapert die ook of blijft bijna of met vertraging haken.

    Edit: Reset van de console, met behoudt van games en apps lijkt vooralsnog te helpen.
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2018
  8. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Hebben jullie het Microsoft xbox nieuws al gehoord.
    In usa komt microsoft met een abonnement waarbij je een console krijgt.
    Je kunt kiezen voor n Xbox one s of een one x.

    Hier komt gaming pass bij.
    Nog geen nieuw over Europa of nederland, maar mij lijkt het interessant.
    Abbo duurt 2 jaar en wanneer je stopt, moet je t resterende bedrag bijbetalen voor je Xbox.
    Wanneer je gewoon doorgaat niet.

    Het heet Xbox all acces.
    Met one s kost het 19 dollar per maand
    Met one x 35 dollar.

    Ik vind het n mooie deal.
     
  9. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Dan speel je na 2,5 jaar quitte. Aangezien je gemiddeld langer dan 2,5 jaar met een console doet, is het wel een duurdere optie.
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Tja, maar dat is toch met alles zo? Telefoon abo's, lease...noem maar op. Ze spelen er slim op in. In de huidige maatschappij is alles uiterlijke vertoon en iedereen wil altijd maar hebben. Ik ben zelf van het kopen en als ik iets niet kan betalen dan niet, zeker niet maandelijks. Maar er is zeker een markt voor.
     
  11. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Gek genoeg met mijn telefoon niet...
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee, ik ook toevallig niet omdat ik een dealtje heb kunnen maken. Maar over het algemeen bij de meeste mensen is het wel zo. Veel duurder dan los kopen.
     
  13. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Het is een deal voor 24 maanden he, daarna is de hardware gewoon van jou. Alleen je Game Pass en Gold abo's verlopen na die twee jaar.
     
    Jimmy J. vindt dit leuk.
  14. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik koop m'n telefoon ook zelf in China en gebruik een sim only...veel goedkoper.

    Echter, bij deze deal lijkt het alsof je niet meer betaalt dan de prijs van game pass en de console.
    Dat zou t een rentevrije lening zijn.

    Normaal leen ik niks, maar dit lijkt me n handige deal.
    Eerst maar s afwachten of dit naar nederland komt.

    Wil eigenlijk ook UHD gamen maar dan moet ik ook m'n Xbox vervangen en dan wordt t prijzig.
     
  15. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Is er een mogelijkheid om met een xbox in de slaap en woonkamer dezelfde account te gebruiken?
    Hoeven niet tegelijkertijd in gebruik te zijn.

    Daarnaast is het belangrijkste dat eventuele save games mee gaan.
     
  16. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Ja. De One is play anywhere. Start je een game op een andere console op, dan gaat hij je gegevens syncen, inclusief save games. Werkt zelfs als je bij een maat op een compleet andere console inlogt onder je eigen account.
     
  17. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Mijn hond heeft toen hij pup was de voedingskabel van mijn Xbox one s kapot gebeten, werkt nog wel, alleen wil ik deze graag vervangen, iemand enig idee waar te koop?

    [​IMG]


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  18. Gyrrack

    Gyrrack Active Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    92
    De Xbox One S maakt gebruik van een normale C7 voedingskabel. Die zijn eenvoudig te vinden op internet of in willekeurige elektronicazaak.
    Voorbeeld: https://www.allekabels.nl/230_volt/apparaatsnoer/c7.html
     
  19. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Top, bedankt

    Vandaag gelijk even bestellen.
     
  20. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan iemand mij de lengte vertellen van het netsnoer en HDMI kabel dat bij de xbox one x wordt geleverd ?

    Ik sta op het punt er één te kopen ( leuke aanbieding met rdr2, forza 7 en horizon 4 )
    Is het apparaat betrouwbaar ?? ( heb hele slechte ervaringen met de x360 gehad )
    Wat zijn jullie ervaringen in NL met het apparaat?

    Alvast bedankt, game on!
     

Deel Deze Pagina