Dat is zeker waar! Evenals sterfte en zorgen voor vervanging om populatie op peil te houden. Dat is ook de reden dat ik bij gen modificatie steeds kies voor langere levensduur.
Vermaak me prima met de game. Alleen wel irritant dat zelfs dinos met stroomhekken alsnog makkelijk uitbreken.
In theorie klinkt het mooi allemaal, maar het werkte verre van goed zag ik. Dino's die opeens niet meer aan hun social behoefte voldoen omdat ze te ver van de rest van hun soort aflopen binnen het verblijf. Een dino die veel bos nodig heeft en dan net toevallig langs een plasje water komt en gaat mekkeren dat er geen bos is.. Ik wacht wel lekker op een patch alvorens ik mij aan de game ga wagen.
Ja dat zei diegene ook waar ik even heb gespeeld. Gewoon bos of water in die enclosure maar die dino's blijven zeuren omdat hun "aura" niet in de buurt is van die needs van ze
Ik heb ook ergens in een review hetzelfde ook ergens in een review gehoord. Gedrag werkt niet helemaal naar behoren.
True, zeer irritant vooral omdat ik in begin daardoor verblijf steeds ging aanpassen. Nu laat ik het lekker voor wat het is, zodra ze weer stukje doorlopen is het goed.
Fallen Kingdom 6 nieuwe dino's, zie ook: https://www.gamewatcher.com/news/jurassic-world-evolution-free-fallen-kingdom-dlc-release
Verschillen de meningen over, maar er zijn nog wel meer aandachtspunten dan de AI alleen. De basis is goed maar ze mogen nog wel wat patches uitbrengen. Vermaak me er echter (nu al) prima mee!
Op reddit is een excel te vinden. Indominus en velo’s heb ik zelf samen staan, gaat prima. Cerato kan ook met velo. Dilo’s kun je ook met grote herbivoren zetten.
https://comicbook.com/gaming/2018/08/30/jurassic-world-evolution-september-huge-update/ Werd tijd! Vooral onderstaande ben ik blij mee. Reden om de game weer eens op te starten.
Kun je nu ook gelijk aan sandbox beginnen of moet je dat eerst nog vrijspelen of komt het met 1.4??? Ik heb zelf nog geen idee, maar anders is de game straks wel een aanschaf waard, op de PC dan.
Volgens mij dien je sandbox nog altijd vrij te spelen maar dit gaat redelijk snel. Wil je echter alle of in ieder geval de meeste dinosauriers gebruiken in sandbox zul je die wel moeten vrijspelen eerst.