Het gedeelte van de wereld wat het beste paste bij de sfeer in de game, is in één woord uit te spreken; Skellige, zonder twijfel.
Skellige idd, en ik vond Novigrad en de outskirts daarvan ook geweldig. Die kleine dorpjes en het vreemde volk (dwergen, halflings, shady individuals etc. )wat daar rond loopt. Geweldige sfeer.
Novigrad was bij mij favoriet. Skellige was erg mooi maar ik had het als ik in een spel voor quests steeds heel ver moet reizen. GTA heeft ook altijd zo'n groot open stuk plattelandsgebied met van die vervelende missies.
Jawel maar je wordt juist naar allerlei afgelegen stukken gestuurd waar je nog niet bent geweest. En met de enorme hoogte verschillen duurt reizen daar vrij lang ivm de andere gebieden
Moet binnenkort echt weer eens deze game op gaan pakken, helemaal gezien ik de DLC's nog niet gespeeld heb. Wat is tegenwoordig een toffe build voor Death March NG+?
Alchemy is nog steeds overpowered. deze game heeft nooit een balance update gezien. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
Ben geen fan van vecht games, maar wel credits naar de dev van Witcher III dat Geralt nu mag verschijnen in een SC game.
Ook geen fan van Soulcalibur maar wel erg tof gedaan! Ook tof dat er een Kaer Morhen stage in de game komt. Gaaf!
Heb er best zin in. De laatste SC uiteindelijk nooit gekocht. De grafische stijl sprak me op de een of andere manier minder aan. Te glimmend. Maar deze vind ik meer de vibe van de oude games hebben. Eentje om in de gaten te houden.
Ik dacht Witcher 3 weer eens een kans te geven, aangezien ik nog even veel vrije tijd heb, maar elke keer als ik de game opstart crasht die al bij het begin scherm... Iemand ervaring of tips? Ik heb de Xbox al gereset, accounts opnieuw geïnstalleerd en local saves verwijderd. Anders moet ik weer Fortnite spelen
Zolang hij de save maar niet weg doet, anders is die de lul en kan hij helemaal overnieuw. Game pikt niets op uit de cloud, zo is het ontworpen. Check dit artikel: https://www.eurogamer.net/articles/...-goty-edition-wont-let-you-transfer-save-data
https://store.playstation.com/nl-nl/grid/search-game/1?query=the witcher Waarom vind ik die gratis DLC niet?
In 3 dagen de laatste helft van de main game gespeeld . Staat sowieso in mijn top 10 aller tijden en misschien wel de beste RPG ooit, gelijk met Oblivion. Nu verder met HoS en BaW, schijnt ook nog heerlijk te zijn .