1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PlayStation VR

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Kevf, 19 mrt 2014.

  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    En is super vet in vr al zul je wel even moeten wennen denk ik..
    trackmania heeft ook een demo zowel gewoon als in VR. Zeker even proberen ook.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ik zit nu in de trein weer onderweg naar huis met een tas vol VR goodness :) Thnx, heb SWBF1 niet en vijf euro is de moeite niet. Heb wel echt helemaal niks met Star Wars dus even kijken of het buiten Star Wars ook de moeite waard is :+
     
    inoway vindt dit leuk.
  3. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Okay, net pas tijd om te spelen vanwege stomme echte leven wat dingen van me moest. Holy shit! Dit moet je inderdaad echt beleven om te begrijpen _O_ Thumper met headset op is niet normaal. Zo 100% anders dan 2D, lol. Daarna Wipeout geprobeerd maar die gaf alleen maar errors... I Expect you to Die daarna gedaan en godsamme die intro alleen al! Insane. Daarna natuurlijk eindeloos lopen kutten in de trial area :+ Eerste missie begonnen maar moet morgen weer vroeg op dus laat het nu hier even bij. Ben in elk geval erg enthousiast over mijn eerste stapjes :)
     
    Olijke Poffer en inoway vinden dit leuk.
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    inoway vindt dit leuk.
  5. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ziet er zeker tof uit! Merk overigens wel dat de tracking niet altijd even goed werkt met de move controllers. Geen ramp want ik wist dat dit een klein pijnpuntje was maar zijn daar nog manieren voor om te verbeteren?

    Edit: Bound is ook mooi en sfeervol zeg en de schaal in de Last Guardian experience is heel vet! Kreeg wel wat last van misselijkheid na twee matches Rigs, maar dat schijnt vaker voor te komen bij die game.

    Edit 2: sorry, beetje enthousiast :+ Wilde nog even zeggen dat Moss tot nu toe beste game voor mij is! Wat een sfeervolle game vol details zeg, ongelofelijk! I Expect you to Die is ook erg tof. Missie drie net gecleared maar er is nog zo veel vrij te spelen zie ik. Sowieso speedruns en van die speciale shit die je tijdens missies kunt doen zoals een sigaar roken in missie 1. Leuk ook dat je dat terugziet in je main base.
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2018
    inoway vindt dit leuk.
  6. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Kijk, dit zijn al een aantal handige tips die ik niet wist. Thnx! Net wel mijn IPS ingesteld en dat scheelt ook wel in bluriness.
     
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Of een Rift kopen. :thumbs: Geweldig hoe goed de tracking is en de move controllers. Kan Sony nog wat van leren..
    Maar buiten dat heb ik met de PSVR ook weing last met de tracking. Al is deze beduidend minder dan bij de Oculus.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  8. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Tuurlijk. De PSVR is een heel prima ding zeker gezien de prijs en wat ze eruit kunnen halen. Mijn video kaart alleen is al meer dan het dubbele van die 400 euro’tjes voor de ps4. Mijn pc alleen heeft al tegen de €3000 gekost en dan heb ik het nog niet eens over de oculus.
    Dus je hebt zeker gelijk maar dat was niet mijn opzet. Het gaat over de tracking van de controllers en headset. En daar kan de PSVR niet tegenop. Logisch gezien de prijs.
    Ik had zonder de PSVR eerst te kopen, zeker niet zoveel geld uitgegeven aan een PC met VR. Eigenlijk is Sony zelf de schuldige aan mijn overtap. Ik vind GT sport geweldig in VR en ik wilde meer dan alleen maar 1 vs 1 in twee rondjes.
    Ik wilde Pcars in VR.. dus dat is wel een beetje een dure game geworden..
     
    inoway vindt dit leuk.
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Vandaag VR World en Superhot VR opgepikt. Vooral Superhot is echt insane vet. Je voelt je echt een halve superheld :+
     
    inoway en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Zo dan.. daar maken ze een dikke fout mee. De tering.. blij dat ik ook ben overgestapt naar de PSVR en de PC-VR..



    Haha je klinkt als een echte VR verslaafde.. cool hè..
     
    inoway en Killamonkey vinden dit leuk.
  11. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Mocht je eens de kans krijgen om de Oculus te testen dan moet je Lone Echo proberen.
    Dit is by far de beste VR experience die ik heb gehad. Bizar mooi en toffe wereld. Kijk vanaf 51 sec..



     
    inoway en Killamonkey vinden dit leuk.
  12. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Ik denk niet dat Microsoft daar een fout mee maakt. Return of investement is er gewoon nog niet.

    VR is allemaal heel cool enzo, en tof om te doen, maar een overgroot deel heeft gewoon zijn console in de woonkamer staan, en het is niet tof om met je vriendin/familie om je heen halve avonden met zo'n bril afgezonderd te zijn van de buitenwereld, plus in je woonkamer van die lelijke sensoren te plaatsen.

    Je haalt meer geld binnen door je te focussen op splitscreen gaming. Lekker met vrienden op de bank, bakkie chips erbij en gaan.

    In dit topic post ook voor 75% één en dezelfde user en 25% een andere. Dat geeft (naast het overlijden van XBW) ook wel aan dat, hoe tof VR gaming ook is, men er gewoon nog niet aan wil beginnen.
     
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Haha, als er iets dood is is het wel splitscreen gaming op de bank :+ Geef je gelijk dat MS er goed aan doet om niet in de VR markt te stappen, maar niet om de redenen die jij noemt. De markt is inderdaad (nog) niet zo groot als gewenst, maar bijna alle in VR geïnteresseerden zijn inmiddels wel voorzien van ofwel een Rift, Vive of PS VR. Daarnaast zou MS de concurrentie aan kunnen gaan met PS VR doordat de One X een stuk krachtiger is, maar zijn er daar te weinig van verkocht om een degelijke userbase te realiseren.

    Ik ben wel bang dat MS hierop kapot gaat in de toekomst en de VR boot gemist heeft. Je kan nu wel zeggen dat de technologie er nog niet is (BS) en je pas bij een volgende console aan de VR gaat, maar Sony zit ook niet stil en heeft zodoende enorm veel meer ervaring met de VR technologie, het ontwikkelen voor VR en belangrijker een degelijke library aan games en ontwikkelaars die VR games willen en kunnen maken. Natuurlijk kan MS in de toekomst van de Rift gebruik gaan maken, maar die zullen wss blijven inzetten op de beste technologie die erg prijzig blijft. Het plug and play gehalte en de betaalbaarheid van de PS VR past ook gewoon goed bij het console publiek en de Rift/Vive bij de de PC master race types ;)
     
    inoway vindt dit leuk.
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ben het er ook niet mee eens. Omdat er genoeg mensen een rift of vive of psvr hebben? Al die mensen hebben ook al een ps4 of een pc staan, dus waarom dan nog moeite doen om een xbox in de markt te zetten?
    Nee die vlieger gaat voor mij niet op. Gamen is geen familie gebeuren of met vrienden samen op de bank.
    Ja dat wil MS graag in onze schoenen schuiven maar zo werkt het nu eenmaal niet. Men gamed alleen of MP online.

    VR is echt wel de toekomst. Als ik hier met mijn Oculus op mijn kop zit, zit mijn vrouw te knutselen en mijn dochter te netflixen. Zitten we gezellig samen maar ieder is met zijn eigen hobby bezig.
    En een kamer is om in te leven niet om te dienen als een showroom voor mensen die op bezoek komen.
    Ik vind een sensor in de kamer niks geen probleem. Waarom zouden twee sensoren naast de TV niet kunnen maar twee speakers wel.
    Ieder zijn ding natuurlijk maar dat kleffe samen met de familie gedoe wat MS zo graag wil vind ik echt heel eng..
     
    inoway vindt dit leuk.
  15. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Ik heb het er ook niet over dat iedereen samen moet gamen in huis, maar met zo'n VR bril op je harses ben je echt alleen maar fysiek aanwezig. Je vrouw aankijken of even iets aangeven/vertellen/bekijken zit er niet in. Ik vind dat mega hinderlijk.

    @Killamonkey; omdat weinig games het nog ondersteunen tegenwoordig. Als ik Rocket League online speel kom ik heel veel splitscreeners tegen.
     
  16. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Ik heb het ervaren. Het is mega vet. Maar er zitten ook erg veel nadelen aan waarom het niet zo snel een gangbaar iets in de gemiddelde woonkamer wordt. Net zoals dat racegames veel toffer zijn met een stuurwiel, maar de Forza's en de Gran Turismo's worden na al die jaren nog steeds voornamelijk met een controller gespeeld.

    Omzet[​IMG] $ 86,83 miljard[2]
    Winst[​IMG] $ 22,07 miljard[2]

    Ik denk Microsoft.
     
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Dat ben ik iig. VR boeit mij namelijk. PSVR of PCVR..
     
    inoway vindt dit leuk.
  18. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Persistente blijft wel een goede VR game te zijn. Werd tijd dat er een volwaardige, goed scorende, game uitkwam
     
    inoway vindt dit leuk.
  19. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Static en Bound voor 13€ een goede deal? Ben op vakantie en moet nog genoeg spelen maar er is sale nu :+ Kan niet wachten om straks weer in VR te duiken. Jammer dat Skyrim zo duur is... Wil die heel graag spelen
     
  20. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    skyrim vr was laatst nog €23. Gewoon deals beetje in de gaten houden
     

Deel Deze Pagina