Battlefield is altijd wel tof wanneer ze zich gewoon focussen op een boeiende map en Conquest gameplay. Ben ook enthousiast dat alle post-launch content gewoon gratis zal zijn. Ben ook onder de indruk van de support voor Battlefront 2 bijvoorbeeld.
Oja, late to the party. Dat 3D spotting, dat is toch met RB spotten? Jammer dat dat eruit gaat, alhoewel ik soms de enige was die dat deed in BF1.
BF1 niet gespeeld, of ja ooit bij een maatje... BF4 zelf helemaal kapot gespeeld op de PS4. En nu ik dit zit te kijken heb ik er onwijs weer zin in, beetje mix tussen BF1 en 4! Ziet er goed uit!
Hier nog een fervent spotter (en onze squad verder ook), maar aan de ene kant wel goed vind ik dat het weg gaat. Het viel aardig te misbruiken en soms spotte het spel enemies voor je die je zelf nog niet eens gezien had. Het komt het ‘realisme’ wel ten goede deze verwijdering.
Ik ben blij dat spotten weg is mijn RB knop van de elite controller is kapot gegaan door het fanatieke spotten van mij in BF1. BR mode in Battlefield. Hmmm, ik weet niet of ik daar nou echt blij van word. Schaapjesgedrag. Die zweede mafketel op het begin ook over de war stories en hoe dat hen aangezet heeft om BFV te maken. Maak dan ook echt een historisch accurate game.
Nog steeds niet echt overtuigd van de beelden die ik tot nu toe heb gezien en krijg er al helemaal geen WWII gevoel bij...
Misschien dat je tijdens het spelen wat rauwe bloembollen kunt eten, om dat echte WWII gevoel te krijgen...!?
Heb er echt zin in als ik dit zo zie. Geluid is ook weer top. Nieuwe gameplay elementen die ze geïntroduceerd hebben spreken me ook wel aan.
Goed geluid is zeker belangrijker, maar graphics zijn belangrijker dan geluid in games, want zonder graphics hoor je alleen maar geluid. En dat is niet te doen.
Wacht even. Goed geluid is ook "belangrijker" zeg je. Maar graphics zijn ook "belangrijker". Dus is alles dan belangrijker of is niets belangrijker?
Prachtig. Weer een audiovisueel indrukwekkende game van Dice en de engine lijkt nog redelijk soepel te draaien ook.