Loud and clear. Jij ook begrepen dat sommigen van ons goed geluid ook erg belangrijk vinden in games?
Volgens mij begrijp je hem nog niet helemaal Als een game geen graphics heeft, dan valt er niets te zien namelijk. Ik ben zo iemand die goed geluid belangrijker vindt dan mooie graphics en dan met name ook in racegames/sims.
Pre-order voor PC nu 35 eu bij cdkeys, super deal! https://www.cdkeys.com/pc/games/battlefield-v-5-pc-origin-cd-key Alleen vandaag geldig, normaal is rond 40-42 eu.
Ik kan gewoon niet enthousiast worden van BF5. graphics, geluid, gunplay, nieuwe squad aanpassingen allemaal top maar het kan gewoon geen goede BF zijn zonder de moderne vehicles. Echt zo jammer dit Het enige wat ze hoeven te doen is de little bird, attack chopper, lav en de AA erin te patchen en het is gelijk de beste game ever. Zo jammer dat ze voor WW2 gaan terwijl je op geen enkele manier ziet dat het WW2 is.
Ah nice, bedankt voor de link. Is nu net geen 40. Was eerst niet echt van plan om BF5 te halen toen ik 'm op de E3 zag. BF1 ooit gekocht, weinig gespeeld en later de DLC pass gekocht en ook niet veel gespeeld. Laatst weer opgepakt en nu bezig met alle DLC guns unlocken maar nu pas merk ik wat voor geniale game het eigenlijk is ook al is ie zeker niet vlekkeloos. Morgen BF5 maar even pre-orderen dan. Vond de singleplayer van BF1 wel heel vet voor wat het was dus ben benieuwd naar die van BF5.
Als je de game pre-ordered krijg je eerder toegang tot de open beta. Hoeveel eerder is dit doorgaans?