1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin's Creed Odyssey

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 26 jun 2018.

  1. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    [​IMG]

    Release
    2019

     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Hoewel de wereld ongetwijfeld weer van ongekende schoonheid zal zijn, zoals Origins is, krijg ik bij het zien van de gameplay echt het gevoel dat er weinig tot niets veranderd is.

    Ook met screenshots van o.a. het skill systeem heb ik al steeds meer het idee dat dit bijna een 1 op 1 is van Origins. Het enige wat overigens ook serieus aangepakt moet worden is het verhaal, een reden waarom ik nog maar steeds moeilijk te bewegen ben om Origins af te maken. :)

    Als ik heel eerlijk ben hoef het van mij in deze game serie ook nog even niet zo extreem te veranderen. Origins heeft veel sterke punten, alleen de gameplay en het verhaal zijn eigenlijks dingen die echt aangepakt moeten worden.

    Vond in Origins de gameplay behoorlijk repetitief worden en eigenlijks vind ik dat nog steeds. Ben wel benieuwd naar deze, maar vrees wel een beetje voor de titel. =(
     
    Rienbu en Zifnap vinden dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    AC - Origins, bijna een 1 op 1 kopie:

    8)
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Dat was ook te verwachten. De release window tussen de games is ook weer relatief kort. Vind de graphics wel mooi. Misschien dat ik toch maar eens voor een nieuwe AC moet gaan. Ik krijg de indruk dat het eerder een keuze tussen de leukste setting (wereld) gaat worden en niet zozeer een keuze op gameplay (want daar zit minder verschil)?

    EDIT: Sorry, dacht even dat ik in het AC topic zat, maar blijkt de nieuwe Dynasty Warriors te zijn (filmpje 11:45+ min). :+
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2018
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Veel minder verschil in gameplay, maar beide werelden zijn wel indrukwekkend en Origins in 4K op een 4k scherm op de vuurtoren in Alexandrië bij daglicht is pure oogpron. _O_

    Ga Origins nog wel een keer afmaken, maar als Ody inderdaad teveel op Origins lijkt, stel ik hem wel uit tot budgetbak prijs.
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  7. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Is AC liberation dan ook Backwards compatible gemaakt?
     
  8. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Zo jij mag al Ody zeggen?
     
    Jorrie en Burt Macklin vinden dit leuk.
  10. Kolonel nick

    Kolonel nick XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk denk ik niet dat ik deze op release haal, voornamelijk ook omdat in oktober vier grote games uitkomen en ik keuzes moet maken. Maar ik vond origins echt heel tof en ik ben ook zeker enthousiast over deze nieuwe iteratie.
     
  11. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Nieuwe gameplay

     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wat er al een beetje gezegd word in de comments: Goede DLC voor Origins. 8) Die game moet ik ook nog uitspelen, maar deze shit lijkt echt wel een 1 op 1 kopie van Origins. Ubisoft is weer Ubisoft hoor. :+
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Oh...
     
  14. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Vond Origins echt helemaal tof, maar ben er idd bang voor dat het veel copy/paste werk is van vorig jaar. Beter goed gejat dan slecht bedacht, maar je kan ook overdrijven.
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Zien jullie zoveel gelijkenissen dan? Ik heb Origins niet gespeeld.
     
  16. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    - Het level systeem
    - Mate van quests aannemen
    - Het parkour

    Enzz Idd weer veel van Origins geleend.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  17. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Toch eigenlijk doen, hele goede game.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Je kan gerust even wachten met het kopen van deze game. Heb even reacties zitten lezen en kwam o.a. commentaar tegen dat dit weer een wraakverhaal gaat worden. Mijn hemel, hoe vaak hebben we dat al gehad? Het ziet er wel leuk uit, maar daar is dan ook veel mee gezegd.
     
  19. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Prima game voor een zacht prijsje :)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  20. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ik koop AC eigenlijk alleen voor de gameplay en best hoge pick up and play gehalte. Verhaal klik ik lekker door :)
     

Deel Deze Pagina