1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] PES 2019

Discussie in 'Games' gestart door Cyrax, 9 mei 2018.

  1. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ja en in HDR ziet het er prachtig uit.

    P.S.
    Is idd een Pro probleem. Maar het verschilt echt per game.
    Bij God of War en Horizon Zero Dawn heb ik geen problemen.

    Maar bij de PES 2019 demo en The Awesome Adventures of Captain Spirit (spel van 1-2 uurtjes) maakt hij fakking veel lawaai. Raar maar waar!

    Ga straks even verder met PES 2019. Het is niet zo warm als gisteren. En misschien download ik de demo ook even uit de Nederlandse store (mijn demo komt uit de Nieuw Zeelandse store).
    Betwijfel of het gaat helpen, maar je weet maar nooit!
     
  2. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    4 potjes gespeeld en tot nu toe bevalt me de demo wel. Vrije trappen mee krijgen krijg ik nog niet echt veel, maar verder is de game t.o.v pes 2018 wel weer vooruit gegaan.
     
  3. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    paar potjes gespeeld en moet zeggen demo speelt lekker weg het ziet er toch net weer ff wat beter uit als 2018 ziet er veelbelovend uit!
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Had nog wat moeite met fatsoenlijk schijnbewegingen eruit gooien, maar zojuist even in de settings gekeken en uiteraard stond auto-feint weer aan, dus meteen uitgezet, en hopelijk gaat het straks dus wat beter ermee.

    AI zit er veel beter op in dit deel en voetbalt zelf ook lekker mee. Wel beetje jammer dat CPU een beetje lijkt te cheaten wat betreft de snelheid van de verdedigers tov jouw wegstormende aanvaller, waarbij ze je zelfs nog weten bij te houden/inhalen wanneer je beter uit de startblokken bent (verdediger begint vanuit draaiende beweging terwijl jij al met de neus richting goal gaat).

    Er zijn nog wel wat kleine dingetjes, al zullen die meer te maken hebben met het feit dat ik nu met een ander team speel dan ik normaal gesproken in Master League speel, oftewel ik weet precies waar en wanneer mijn spelers lopen of komen en wat ze kunnen en niet kunnen, terwijl dat nu natuurlijk niet het geval is, dus soms leg je een bal terug voor je verdedigende middenvelder, en die komt dus helemaal niet mee op, dus dan ben je die bal kwijt... :D

    De muziek is trouwens ook weer grote drama dit jaar. Afgelopen jaar viel het mee, maar nu...
     
  5. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Wacht nog op de PC demo...
     
  6. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het afgelopen jaar met veel plezier PES 2018 (PS3 ) gespeeld. Vandaag voor het eerst de Xbox One (demo) versie geprobeerd.
    Er vielen me een aantal zaken op.

    + De animaties zien er goed uit, en er zijn er meer dan vorig jaar.
    - Helaas zorgen deze animaties er eveneens voor dat het spel ietwat wordt vertraagd en het daardoor te lang duurt voordat je direct een pas naar je medespelers kunt geven.

    Door de nieuwe animaties speelt het ua aanvallend spel redelijk vloeiend, maar tegelijkertijd wat houterig op bepaalde verdedigende momenten, met name door de tragere draaicirkel. Daardoor ben je kwetsbaar onder druk, of wordt je overlopen in je defensie door een counter omdat je verdediger nog moet omdraaien. Daardoor kom ik niet echt tot mijn snelle en intuïtieve spel.

    Iemand anders die hetzelfde ervaart?
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2018
  7. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ok ik ben er al klaar mee.. Geen goede 21: 9 support en nog steeds maar max. 60fps.
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Speelt lekker wegens en ziet er prachtig uit in 4K HDR op zowel PS4 Pro als Xbox One X.
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Speelt wat beter dan zijn voorganger. Heb zo'n tien potjes gespeeld tegen een maat van mij. Merk alleen wel dat verdedigers best vaak achterlijk blijven staan en buitenspel opheffen, waardoor je maar een steekpass hoeft te geven: doelpunt.

    Ook de lange steekpass (hoog) komt vrijwel altijd perfect aan. Voor de rest prima game, ook grafisch, maar ik laat 'm liggen.
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, ik heb dat ook. But I like it tho... Tactiek is (eindelijk) weer van belang. In de voorgaande PES delen kon je default spelen zonder probleem. Het maakte geen fuck uit. Nu moet je toch echt tactiek gebruiken en verdedigend de boel onder controle houden. Je bent zo gezien als je verkeerd staat.

    Zelfde verhaal eigenlijk. Ik heb wat zitten stoeien met de tactieken, er is een hoop mogelijk waardoor die steekbal niet zo simpel gaat lukken. Ik heb gister de hele avond met een maat gespeeld en ik heb hem wel 100x buitenspel gezet (ik gebruik zelf al jaren handmatig de buitenspelval trouwens). In het begin speelde ik default opstelling en dat was een heel verschil. Ik speel trouwens handmatig en dan is geen enkele pass makkelijk. Ondersteuning 1 is trouwens echt niet "vrij".

    Ja, ik haal hem zeker dit jaar ondanks dat ik nog altijd een zooi oude PES flaws terug zie komen in dit deel. Het speelt fantastisch en ziet er awesome uit.
     
  11. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Vannacht effe paar potjes online gedaan dat liep ook soepel tot zover erg positief over PES :)
     
  12. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt helemaal, het kost even wat tijd om te wennen aan alle veranderingen maar daarna merk je dat je het spel kunt spelen zoals je zelf wilt; je verkrijgt een totale controle, tactieken zijn belangrijk, formaties, spelers, inzicht, vooruitdenken, je verdedigers positioneren, etc. Erg verslavend deze demo!
     
  13. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177

    Nu maar hopen dat ze ML wat realistischer maken:+
     
  14. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik haal zowel PES als FIFA dit jaar. Enorm veel zin in PES, Demo speelt goed. Gameplay weer verbeterd ten opzichte van 18. FIFA 18 overgeslagen, dit jaar wel weer een keer zin in twee footies.
     
  15. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    dat de release maar gauw komt heb zin in een lekker ML season:)
     
  16. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    30ste komt PES uit toch?
     
  17. hotymoty14

    hotymoty14 Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    7
    Alle stats van de spelers van Ajax en gezichten daarvan zijn bekend. Tadic, Blind en Bande zitten er nog niet bij. Er moet dus nog een team-update komen.

     
  18. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Jazeker!
     
  19. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Zal vast een pre order plaatsten dan maar.
     
  20. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik haal m via de store denk ligt eraan als ie net zo duur is als in winkel;)
     

Deel Deze Pagina