Beta begint op 6 september en op 4 september als je early access hebt. O.a. Rotterdam is speelbaar! https://www.ea.com/games/battlefield/news/battlefield-5-open-beta-announcement
Meh. GPU prijzen gaan trough the roof met RTX, voor een technologie die voor de massa (alle console owners en huidige gpu gen pc owners) nog 5 jaar weg is.
Battlefield heeft in verhouding altijd best wel veel pc spelers maar zelfs van die heeft hier 99% niets aan. Nvidea zal ze wel een smak geld gegeven hebben om dit te implementeren
De community is nog altijd super salty over het feit dat de game historisch gezien niet accuraat is. Lees alleen de comments onder bovenstaande video.. Mij boeit het echt voor geen meter. Zolang de game lekker speelt ben ik al verkocht. Speelt dit allemaal wel een rol bij jullie om de game wel of niet te kopen? Vind al die negativiteit nergens op slaan
Speelt bij mij ook geen rol , het is een leuke bijkomstigheid als het zo is maar gaat mij meer om het feit dat het weer lekker ouderwets Battlefield spelen is.
Enigste waar ik mij zorgen om maak is dat door alle cosmetics je moeilijk kunt onderscheiden welke class spelers zijn en of het een tegenstander of teammate is
Ik vind het ook gewoon kut. Niet dat ik hem daarom niet ga kopen, maar de volgende comment omschrijft mijn mening het beste: Either drop the “historically accurate” act and embrace the absurd, or open a history book and quit with the “diversity” idea.
Ik kan dat op zich wel begrijpen, maar hou dan aub ook helemaal op met die historische insteek en maak er gewoon een 2020 shooter van met al die diversiteit erin. Het zou hoe dan ook dan ook realistischer zijn. Sommige geven inderdaad niet zoveel om geschiedenis, maar een klein beetje respect voor het grootste en meest bloederige conflict aller tijden mag wel.