Ik heb bijna alle games uit de serie vanaf 4 day 1 gehaald. 5 viel vies tegen, 4 was de beste van allemaal, 6 werd weer beter, maar had een zeer beroerd verhaal. En Assault Horizon moeten we maar heel gauw vergeten met die helikopters en zeer belabberde gameplay en besturing. Deze lijkt weer helemaal op het vliegen te zitten, met hopelijk een ijzersterke MP. Lachen als je meermaals mensen neerschiet die gewoon vrij hoog op de leaderboards staan. Ik heb wel gezegd dat ik hem gelijk op ACE mode zet, maar zie daar om de game te kunnen verkennen toch even vanaf. Als de MP namelijk erg goed is en in leven blijft, dan ga ik me daar meer op focussen. Een MP met controller, zo'n flight stick kan ik nergens goed kwijt. Voor dit soort games mogen ze van mij ook wel een aparte ''cockpit'' uitbrengen zoals je die ook wel voor F1 games hebt. Het gaat een mooie januari maand worden.
Toen die begon over dat account dat is verwijderd ben ik opgehouden. Zou echt minder EA games moeten kopen.
Beetje jammer van die zwarte onderkant. Ook jammer dat het uitgerekend met een Online Only game is, waar ik dus geen enkele interesse in heb. Oh, en 1 TB HDD is ook niet meer van deze tijd...
Nee joh, op die HDD past tegenwoordig geen enkel spel meer op. Maar buiten dat, wordt tegenwoordig voor elke game al een custom console uitgegeven? Staat Fallout 76 zo hoog op ieders to-have lijstje dan?