Dit word een game die we zelden hebben gezien/gespeeld. Misschien word dit zelfs next level gaming. Ben ook blij dat CD Project voor first person heeft gekozen bij deze game, want dat is toch wel beter als in third person.
Prachtig en wat sfeervol! Eindelijk weer eens een *echt* next gen gaming project. En dan ook nog triple-A en CD Project. Alle vertrouwen dat dit geweldig wordt en ongetwijfeld weer een stap boven The Witcher 3. SF vind ik ook stoer; van mij mag die Deus Ex beater snel komen. Het wordt duidelijk tijd om mijn PC te upgraden. Ray tracing here I come.
Heb nog niet veel footage kunnen kijken helaas, maar wat ik zag was veel geschiet, dus ik ben iets minder enthousiast dan ik had willen zijn. Ik vertrouw deze dev wel, maar ik ben niet echt een FPS fan...
Dat kan ik mij heel goed voorstellen. Dan komt het puur op de balans aan tussen FPS en het RPG gedeelte, of de speelwijze. Deus Ex kon ook op verschillende manieren gespeeld worden.
Cdpr kennende zitten er hele films aan cutscenes in. Daarnaast lieten ze ook zien dat er een soort actie georiƫnteerde keuzes tijdens gesprekken zijn. Zo kan je iemands wapen afpakken of je zegt wat (om maar even wat te noemen). Daarnaast zijn wapens maar een enkel pad dat je kan nemen. Je kan volledig melee gaan of proberen zoveel mogelijk diplomatisch aan te pakken. Dat met een cyberpunk sausje en cdpr als ontwikkelaar.... Ik kan echt niet wachten. Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk