1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Erik de Zwart zal er in elk geval niet zo blij mee zijn denk ik, althans één grappig moment. :+
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Guardians of the Galaxy Vol. 3 uitgesteld tot .... geen idee.
    Mooi. Hopelijk geen sequel na die walgelijke zet van Disney.
     
  3. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Iemand Blackkklansman al gezien?

     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Tot ze een regisseur hebben. Wat voor walgelijke zet? Natuurlijk kunnen ze iemand die dat soort pedo grappen maakte niet in hun family friendly company hebben. Tis niet alsof Disney natuurlijk niks op zn geweten heeft. Maar dit is meer dan logisch
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Grap. Precies.
    Er zijn ergere mensen die voor Disney werken.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik snap je hoor. Maar je snapt toch wel dat een pedograp iets te ver gaat voor een family company als Disney? Ik hoop dat de Taika Watititi erop zetten
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Prisoners en Enemy ook? Vooral laatst genoemde was echt geniaal imo
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    James Gunn had toen NIETS te maken met Disney.
    Iets wat je tig jaar geleden roept moet niet ineens jaren later een "item" worden waar je voor ontslagen kan worden.

    Worden die gasten die zich uitspreken tegen Trump nu ook ontslagen dan? Want dan kan je een hoop gaan recasten in Avengers 4. Vind het gewoon een goedkope zet om zo'n regisseur van 2 succesvolle films te ontslaan na een "grap".
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    PEDO en Trump... ja man.. goede vergelijking. Als jij rare dingen online roept en je moet bij een bedrijf worden aangenomen en ze doen hun gebruikelijke social media check (wat ze allemaal echt wel doen) nemen ze je ook niet aan. "ja maar toen werkte ik nog niet voor jullie" gaat niet op dan.
     
    RaouLioo vindt dit leuk.
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Het gaat niet om de vergelijking maar om de manier waarop mensen zich uitspreken.
    Het blijft gewoon een grap, hoe inktzwart deze ook is. Iemand ontslaan vanwege een 10 jaar oude grap is gewoon van de zotte.

    Erg jammer ... want vond Guardians of the Galaxy zeer vermakelijk. Vermoed ook dat een derde deel er niet gaat komen.
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    De film is niet gecancelled. Het staat on hold tot er een nieuwe regisseur is. En waarschijnlijk gaat Taika Waititi het doen want hij is beschikbaar nu. De media blies het op voor clicks en views. Enige wat er is gebeurt is dat het overige personeel naar huis is gestuurd en gezegd dat ze iets anders konden doen in de tussentijd. Want voor de make up artiesten en schoonmakers en weet ik veel heeft het geen nut om te blijven toch
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    The Lego Batman Movie (2017)
    Toen deze werd aangekondigd dacht ik echt van lol wat een meuk.

    Maar jeeeezus deze film is AMAZING. Humor on point, pacing on point, ALLES ON POINT.

    Fucking love dit.
    9/10
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Red Dead Redemption:

    :+
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Gisteravond, dikke bazenfilm
     
    Burt Macklin vindt dit leuk.
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Heel gaaf inderdaad, ook die beelden aan het einde indrukwekkend zeg.
     
  16. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Mooi, hoopte ik al. Ga ik snel zien.

    Verveelde me laatst even, toen dacht ik XxX: Return of Xander Cage te gaan kijken. Even wat hersenloze, vrolijke actie vind ik prettig op zijn tijd. Maar gek genoeg en geheel onverwachts, was dit echt een belabberde kut film. Zaten misschien wat momentjes in, maar grootste deel zat ik ineengedoken te creperen.

    Raad ik niet aan.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Laatst twee keer kort achter elkaar naar de bioscoop geweest:

    Equalizer 2 - Veel te standaard actiefilm t.o.v. het eerste deel, als is Denzel wel een stuk harder op momenten. Het uitkijken waard, plot is wel een stuk minder sterk en overall ook. 6.5/10

    Mission Impossible - Fallout
    - Met een beetje afstand de beste in de reeks. Toffe actie, erg goed verhaal, verrassende optredens hier en daar, mooie locaties, alleen een gevecht waar o.a. Henry Cavill bij betrokken is vond ik wat teleurstellend. Wel een film die je aan je collectie actiefilms zou willen toevoegen. Misschien wel één van de beste actiefilms van de afgelopen jaren, soms wat overdreven, plot komt een beetje stroef tot zijn eind, maar het werkt allemaal wel. 8/10.

    Op Blu-Ray:

    Ready Player One - Zeker twee gezien nu en de nostalgie is groot. Toffe film, maar een beetje een standaard plot. Eindgevecht is wel erg tof, nostalgische dingetjes zitten er goed in verwerkt.
    Van Robocop tot Chucky en King Kong, naar de T-Rex uit JP en de Spartanen uit HALO.
    Erg tof, film die je met een big smile kijkt. 8.0/10
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Solo - Een stuk beter dan Episode VIII, maar voor de rest een behoorlijke standaard film. Hier en daar een beetje vreemd, maar voor de rest prima uit te kijken. Khaleesi lang niet zo irritant als ik had verwacht, maar echt acteren kan ze nog steeds niet. Einde een beetje vreemd, duurt vanaf daar nog zeker een tiental jaren tot episode IV, vandaar dat ik de laatste scenes niet helemaal snapte. Visueel vond ik de film ook niet bepaald boeiend, maar minder erg dan episode VIII. Grappen kon ik niet echt om lachen en da raciale gedoe tussen Lando en die droid had van mij ook niet gehoeven. Vooruit: 7/10
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik zag voorbij komen dat we morgen een eerste Captain Marvel trailer krijgen. :)
     
  20. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Gister The Predator gezien. Wat een gare KUTFILM.
     
    Yellow 13, Rampage en Reckuuza vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina