Dat vond ik in FIFA altijd een probleem, balans was tussen de lagere standen naast de hogere ver te zoeken soms. Op semi prof 5-0 winnen en tegen dezelfde ploeg, met dezelfde selecties, op profesioneel 3-0 verliezen. Had toen echt het idee dat er een flink verschil zit tussen de ene stand en de andere, teveel. Ik heb het over FIFA 18.
Overigens hoef je ook niet echt een speciale editie te halen van deze game. Stelt niet zoveel voor helaas en de extra prijs van 10 of 20 euro is voor mij persoonlijk niet te rechtvaardigen.
Misschien een gekke vraag omdat ik mogelijk de enige ben die zich gestoord heeft hieraan... In de demo vond ik het juichen van het publiek nogal tam en met name erg kort. het is heeej en hop ze zijn klaar met het vieren van de goal. Zowat binnen de seconde neemt het direct af. Dat vond ik erg jammer gezien de demo erg lekker speelde. Is dit in de echte versie opgelost / beter?
Even een vraag heb die option file gedaan via de video, maar de duitse comp is nog niet officieel of is er iets fout gegaan? Verders is alles goed behalve de Duitse competitie.
de duitse competitie moet je maar uit je hoofd zetten. na live update ben je toch al je spelers kwijt. bovendien zegt pesuniverse dit bij de eerste of: Bundesliga – Bayern Munich & Dortmund 100% complete – FULL HD Kits, Players, Team Names & details, HD Logos, Stadiums, Banners, Rival Clubs & managers & 3rd + 4th Kits. (V2 will contain a FULL Bundesliga)