1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] PES 2019

Discussie in 'Games' gestart door Cyrax, 9 mei 2018.

  1. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Dank je wel man
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Die rising shots zijn trouwens wel sexy wanneer je ze doorhebt...
     
  3. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Tnx Niels! Aan het genieten. Maakt het geheel toch een stuk completer.
     
  4. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    kan iemand checken of bij hem ook in het nationale team van brazilie geen echte spelers zitten?

    :mad:
     
  5. bomptonking

    bomptonking Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    6
    Klopt, daar hebben ze dit jaar geen licentie voor. Ze zijn er wel mee bezig, dit in een update toe te voegen:

    https://www.konami.com/wepes/2019/eu/en/page/brazil
     
  6. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Als iemand zo nu en dan een potje wil doen voeg me gerust toe. Dan kan ik misschien ook is met kleinere clubs spelen.
     
  7. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Voeg me maar toe Kevacez :thumbs:

    Mag ik van iemand de option file hebben :D
     
    ageQned vindt dit leuk.
  8. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Zijn al vrienden lol
     
    Kevacez vindt dit leuk.
  9. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Hoi, ik zit weer eens heel erg te twijfelen om deze aan te schaffen. Hoe is deze in vergelijking tot PES 2018?
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Lees eens het topic een stukje terug, staan de nodige meningen. ;)
     
  11. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    Is zo'n smaakding. Als je van een spel met mooie menu's, alle licenties, show enz houdt en gameplay niet bovenaan zet, dan moet je voor fifa gaan.

    Ben je een pes-liefhebber (en als je dat bent weet je genoeg) dan moet je voor pes19 gaan. Geweldigde gameplay vind ik. Kort gezegd: veel meer diepgang maar ook moeilijker om te masteren dan pes 18.
    kleine kanttekening: ik speel PA0 en schieten Manual. Dat maakt de game voor mij af.
     
    Dranx vindt dit leuk.
  12. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Je twijfelt dus dan is het handig om te weten, waarom?
    Dus wat vond je in PES 2018 juist dingen wat je niet beviel. Dan is het makkelijker om je twijfel weg te halen of juist te bevestigen om de game eerst te laten liggen.
     
  13. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Thanks Hully! Aan zo'n antwoord heb ik tenminste wat ;). Ik denk wel dat ie er komt. Menu's enz boeien me niet veel. Gaat mij om de gameplay.
     
  14. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Het is meer wat er anders is ten opzichte van 2018. Meestal worden er bepaalde onderdelen getweakt, vandaar.
     
  15. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Keepers zijn nu vanaf het begin af gelukkig meteen een stuk beter. Gameplay vind ik net wat fijner. Je krijgt iets vaker een vrije trap, maar dat is dus verbeterd, maar nog niet helemaal zoals het hoort te zijn. De AI is beter waardoor je wat meer tegenstand hebt op moeilijke standen.

    Grafisch vind ik het net weer wat beter en okk de animatie's beoordelend op een ps4 overigens dus geen pro.

    MyClub is iets veranderd en dubbele spelers kan je nu ruilen. Las ergens hier dat dit in de vorige versie ook kon, maar dat kon ik me niet herinneren.

    Al met al, maar alles is gebasseerd op mijn eigen mening en wat ik ondervonden heb vind het de game op alle fronten net wat beter dan 2018.

    Tuurlijk zijn er wel punten wat ik graag had zien veranderen. Bijvoorbeeld een matchmaking op team rating, dus als ik bijvoorbeeld een Vitesse speel, dat je dan tegen een soort van gelijk matig team komt te spelen online. Want tot nu toe kom ik haast alleen maar als tegenstanders een PSG, barca, real en dat soort teams tegen.

    Master League is niet echt super veel veranderd. Ookal vind ik de aanvullende eisen die het board stelt opzich wel een leuke toevoeging.

    Again dit zijn mijn eigen meningen enzo en ben geen die hard voetbal game speler die echt al het fijne er van ziet en dergelijke.

    Wel ben ik blij met de option file dat voor mij wel echt een toegevoegde waarde is voor de game. Hoeft niet alle clubs officieel te hebben dat boeit mij niet zo, maar een Engelse, spaanse en italiaanse vind ik zelf toch wel een toevoeging die ik moest hebben. Maar goed dat heeft niks met de game verder zelf te maken.
     
    Dranx vindt dit leuk.
  16. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    @ageQned Thanks! Duidelijk dus. Die komt er wel :p. Dan alleen inderdaad die OF nog ergens op de kop zien te tikken en dan moet het helemaal goedkomen.
     
    ageQned vindt dit leuk.
  17. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    ja dan is het echt geweldig. als je hem hebt, stuur mij je e-mail adres dan mail ik je de otpie file (mits je pc of ps4 hebt).

    groet!
     
    Dranx vindt dit leuk.
  18. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    pfooee net paar potten ML gedaan met PSV op SS tis best moeilijk xd
     
    ageQned vindt dit leuk.
  19. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    zoek een leuke club voor ML liefst in een echt stadion en een beetje uitdaging mag xd
     
  20. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Cool dat had ik even gemist dat het weer effect sneeuw terug is. Speelde vandaag een potje met het weer effect sneeuw. Dacht dat dit nooit meer zou terug komen lol.

    @Niels_x360
    Fulham? Volgens mij zit hun stadion ook in de game.
     

Deel Deze Pagina