Zijn er hier gasten die Day 1 gaan raiden? Zoja dan wil ik me wel aanmelden voor een Xbox groepje. Ik ben zeker raid ready voor 14/09
Ik ben vanaf 4 sept 2 weken vrij. Neem aan dat ik dan wel aardig op weg bent om die raid in te gaan op day 1.
Wil iemand mij eens in een nutshell uitleggen wat Destiny 2 inhoudt? Wat is het doel, hoe is de speelwijze, hoe speel je de game? Ik ben best geïnteresseerd en ik heb hem gratis via PS plus nu maar ik zou graag even wat background info willen over het geheel.
Xur verkoopt trouwens exotics met extra perks. Ik weet niet of je alle exotics opnieuw moet halen, om de extra perks te krijgen.
Zegt me nog niks eigenlijk. Ben nu in 1 gebied, in Europe. Moet je daar zeg maar net zo lang knallen en levelen totdat je naar een ander gebied kunt?
Europa? Je bent op earth neem ik aan en bedoel je dan ander gebied in Earth of een ander planeet. Voor andere gebieden zijn wegen voor die er heen gaan. En andere planeten en overigens ook zeg maar soort van teleport naar gebieden moet je gewoon verder gaan in de story.
Wat is de Curse of Osiris DLC mager zeg, tering. Mag hopen dat Warmind beter is.. Moet je trouwens Warmind campaign uitgespeeld hebben voor Whisper of the Worm?
Gewoon eerst de story missies eerst doen, strikes en eventueel PVP als je dat leuk vind. En kijken wat je milestones zijn. Om 19;00 uur begint Gambit, misschien ook wel leuk.
Gambit is echt een fucking goede toevoeging aan Destiy Gelukkig gaan ze het op release mogelijk maken dat spelers kunnen joinen bij unbalanced teams en krijgen leavers een penalty