Beste tip die ik je kan geven, vind 1 vriend (of meer) om mee te spelen en ga lekker er op uit. Dit spel is het best als je samen speelt en samen ontdekt. Het doel is je character zo sterk mogelijk maken dmv eerst je character level naar 30 te levelen, je character level bepaald of je een bepaald wapen of armorpiece wel of niet kunt equippen. Daarna ga je verder met een nieuw leveling stysteem genaamd power. Dit bepaald hoeveel damage je kan doen op enemies en of je bepaalde content wel of niet kan spelen. Hoe hoger je power level hoe sterk je poppetje is. In forsaken wordt de max 600 Power
De game toch maar weer even opgepakt voor de update. Eerst maar eens de sleeper halen. Klopt het dat infuse een stuk meer kost als voor de update? Geen idee wat ze allemaal aangepast hebben de laatste maanden, het speelt allemaal een stuk soepeler.
ah oke, die stap ben ik toch al voorbij, hierna alleen nog een missie. Hoelang blijft de missie van de black spindl beschikbaar?
Iemand die niet warmind gespeeld heeft en nog laag power is, kan hij met forsaken zijn power boosten met iets?
Ik heb Destiny2 bij de release tot ca 300light gespeeld, zelfs geen raid of NF gedaan want het viel toch wel tegen tov deel 1. Nu kriebelt het toch wel weer om het op te pakken maar is het idd positief veranderd en allemaal waard ? Als je de Forsaken koopt heb je dan gelijk de vorige dlc er bij ?
Volgens mij moet je de vorige DLC's ook kopen. Er is best wel een hoop verandert, het meeste in positieve zin. De nieuwe sunbreaker subclass van de titan is wel gaaf, die voelt lekker krachtig aan. Tot hoeveel light drop de blauwe engrams op dit moment?
O man ... genieten dit weer. "Hey, een Lost Sector ... even kijken!" "Wat betekende die vraagtekens bij de enemies ook alw ... GUARDIAN DOWN" O ja...
Ja dit! Wij gingen een lost secter hoorde we in eens harde country muziek!! Oh eens kijken...... dood, kon nog net een fallen zien die achter een soort DJ booth stond.....
En vergeet de Annual pass ook niet erbij te doen. Dus ja, dure grap. De reden dat ik ook lekker oversla. Probeer het misschien wel weer met Destiny 3.