Niet doen voor de reset dinsdagavond. In jouw geval heb je kans dat het ook als 500 light dropt. Iedereen die nu 5 potjes crucible, 3 heroic dailies of 3 gambit matches gespeeld heeft na zaterdagavond, krijgt volgende week daar geen powerful gear meer van. Doe die activiteiten dus niet als je die engrams na de reset wil krijgen Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
Zowel Gambit en Crucible ben ik al de pineut. Ace heb ik gelukkig de invader kills binnen, was best een juich momentje Sta nu op 17/25 met hc headshots in de crucible.
Eindelijk de Whisper gehaald 517 light inmiddels. Blind well tier 2 blijft wel een bitch (ja ook met de telesto cheese)
Schijnbaar een bug in het systeem momenteel ... Crucible, Gambit en Story Challenges doen het niet...
Brilletje kan af en toe wel handig zijn ;-) Ik had alleen gelezen over de reset niet van het niet tellen van de activiteit. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hoelang duurt het ongeveer om van level 30 naar 50 te komen? Ik heb net de expansion met annual pass gekost, beetje duur, maar ik vroeg me dit af. Ik hoop echt dat hij zijn geld waard is, vond de prijs behoorlijk pittig.
Niet lang, maar ik denk dat ik straks even ga spelen tot 17.00 uur ongeveer. Ik moet eigenlijks World of Warcraft ook nog afmaken, maar daar heb ik door teveel te spelen even geen zin meer in. Mooi moment om deze titel weer even op te pakken. Ergens zou ik trouwens wel willen dat we eens digitaal aangekochte games konden verkopen... Overigens niet omdat ik deze game nu zo graag kwijt wil, maar meer omdat ik al een flinke backlog heb en vooral op de PC het nodige kwijt wil.
Ja, dat zou inderdaad wel fijn zijn, zeker ik nu eens een echt fatsoenlijke headset heb. Ik wil t.z.t. wel eens een avondje raiden. In World of Warcraft, totaal niet te vergelijken natuurlijk, Diablo III o.a., stond ik altijd bekend om lang te overleven tijdens een raid. Het lijkt me dus wel gaaf omdat eens uit te testen met de XBW clan. Ik moet alleen even wat afwachten van een XBW maatje nog die ook WoW speelt en daarna kom ik wel online. Ik weet niet of je mij al toegevoegd heb, maar mijn gamertag is Menorius.
Ik zit niet eens meer in de xbw clan kwam ik achter. Maar goed volgens mij zijn er ook nirt veel ps4 spelers hier zeker. Die Destiny 2 spelen?
We noemden jou ook altijd "team killer Harry". Gelukkig nooit in je gezicht, zo discreet waren we wel.
Als het beestje maar een naam heeft haha. Vind zelf de Gambit mode best verslavend, alleen kut dat invaders ook hun super kunnen gebruiken dat had van mij niet gehoeven.
Huh ik snap even iets niet hoe kan iemand in een week tijd 600 light wezen? Vanavond im crustible ben ik twee verschillende tegen gekomen die al 600 light zijn.