Gisteravond de NF gehaald,krijg ik lagere loot dan dat ik heb Voor de rest helemaal verslaafd weer aan Destiny. Verstuurd via Tapatalk
High Gear? Die is nieuw. De gear uit die kist dropt +1 boven je level. Weinig noemenswaardigs dus. Bungie pest liever degene die een bug in het spel gebruiken dan dat ze die Raid kist misbruikers aanpakken
En de kist is niet meer te benaderen al, naast dat het geen high gear dropte. Alleen zitten er wel raid mods op.
Geweldige manier om door exploits de game ervaring in een keer voor jezelf te verpesten. Ik ga rustig mn tijd nemen om te gearen en te levelen. Ook heb ik een bepaalde Seal (title) op het oog waar we voor aan het grinden zijn.
Tja veel daarvan worden gek gemaakt door streamers die raid ready moeten zijn voor vrijdag. 600 is wel bizar. Ook zin nog eens een keer spire of stars doen met een groepje over een tijdje? Overigens de one eyed mask gisteren gekregen. Dat ding is mythoclast vies in PVP. Even lekker abusen voor de nerf ghehe Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
Ik doe met je mee. Heb nog steeds geen clear. alhoewel ik 1x echt vies dichtbij ben gekomen. Weet iig precies hoe alle encounters werken. Ik dacht echt dat die one eyed mask (pre release) voor de hunter zou zijn. Ben echt zo jelly op titans. altijd zo fokking OP. mya geniet ervan XD tot de nerf
Sentinel's nieuwe subclass is al generfed. Begrijpelijk, maar jammer. Even afwachten met hoeveel het generfed is.
Gisteren 3x achter elkaar Tier 3 gedaan met 6man rond 520 light. Was makkelijker dan ik dacht. Zodra we over 530 zijn kunnen we de Plagues al "aan" (Tier 4) denk ik
Alle tijd inderdaad ... Hoeveel Exotics hebben jullie ondertussen al opgepikt? Mijn tellertje staat nog ... op 0 :-(
3. Naast Ace ook nog Wavesplitter en Queensbreaker. Bungie tweete net dat er morgen een hotfix komt voor die reset van zaterdag.
Moet zeggen, op basis van een kleine speelsessie: Forsaken schiet wel lekker weg, shit is veel meer gebalanceerd lijkt het wel. Alles gaat wat op een normalere snelheid zoals ik het beleef en dat bevalt me prima. Verhaal lijkt ook wel redelijk in orde, we moeten ook niet rekenen op ellenlange tussen filmpjes. Benieuwd naar de rest.