Ben er geweest tijdens de rondreis in Amerika het afgelopen voorjaar. Rondje rond de baan gelopen. Corkscrew is dan een heel stukkie indrukwekkender dan die paar afdalende pixels waar ik al die jaren ervaring mee had.
@B Tender Heb je nog meer familie-leden die heel graag met mij een spelletje willen spelen? Als hij op de komende verjaardag gaat vragen waarom ik heb geblokkeerd heb, hier is je antwoord
F355 ben ik wel benieuwd naar. FXX K is natuurlijk ook bruut maar merk dat ik die hypercar klasse eigenlijk nooit rij.
Ohhh wat een supersupergave pack!!! EDIT: En hij staat op de Store. Als je die 'complete edtion' van PC2 had uit ZA is hij al in je 'bezit', kost het je niets meer.
Kan je alleen selecteren wanneer je een Ferrari hebt gekozen. Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Ik had bij create lobby eerst nog de gt-preset aanstaan. Pas toen ik die uitzette kon ik Fiorano selecteren (online)
Gisteren met Stijn en Hills F355 races gereden op Mugello en Cadwell Park. Wat een heerlijke auto! Mocht de GT3-cup afgelopen zijn binnenkort, dan moeten we deze auto zeker overwegen! Al is het alleen al voor de ongelovelijk lelijke en periode correcte liveries die er voor te kiezen zijn. Gele velgen FTW!
En een motor die doortrekt tot 9000 toeren en pas tot leven komt boven de 7000. En hij had nog best goede tractie. Fijne wagen vond ik