530 light. Met mijn geweldige RNG deel ik mee dat ik al welgeteld 0 exotic lootdrops heb gehad. Wel de Ace of Spades al gedaan. Weet je wat trouwens wel leuk is. Een streak opbouwen van 5 keer powerful loot waarvan 5x op rij een helm. VIJF KEER.
Heb van het vorige jaar nog een exotic helm waar ik niets mee kan omdat ik al hands heb. Ik snap wel dat je niet meerdere exotic gear kan dragen, maar echt verwijderen heb ik ook niet echt behoefte aan. Damn, in TTK uit D1, zat zo'n heerlijke armor set van The Taken, had ik die maar volledig in deze game. Ik heb helaas het advies gekregen minder te gamen, daar kwam het min of meer op neer, en meer te gaan wandelen / bewegen, meer voor het psychologische, dan voor het lichamelijke. Vreemd misschien dat ik dat hier post, maar heeft te maken met o.a. de ellende die ik meegemaakt heb. Ik ga zeker wel proberen deze expansion af te maken, maar gisteren kwam dat advies weer en nu pas drong het wat tot me door. Forsaken staat wel bovenaan mijn lijstje om eerst af te maken, maar minder tijd doordat ik meer moet bewegen, plus een wat mindere motivatie voor gamen, ach, krijg de expansion wel een keer af.
5 ... doe normaal. Cheater. 5x een helm? Moet een typfout zijn ... je bedoeld die Grenade Launcher toch?
Dag 1 na een crucible match de Black Talon gekregen. Voor de rest niks behalve exotics die je kunt halen uit quests :’)
Ehmm start het spel op een update. Ok mooi update klaar en character kiezen. Wil gaan spelen maar huh planeet Mars weg niet op de kaart, gambit mode verdwenen. Geen enkele weekly en daily zichtbaar. Anderen daar ook last van?
Gedaan werkte niet, maar na de ps4 opnieuw op te starten was het weer goed gelukkig. Alleen moet ik met de weeklys weer opnieuw beginnen staan weer op 0. Zowel van Strike als Gambit had ik 2 van de 3.
Ik kan pas laat helaas. Ben bang dat je op xbw verder niet veel gaat vinden die hoog genoeg zijn om te raiden. Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
hoe hoog moet je zijn voor de raid? Gisteren in 4 potjes pvp de quest voor de HC gehaald, helemaal verbaast, ik gebruik nooit een hc in pvp, als je wat rustiger speelt is het toch best wel te doen, weer wat geleerd
Holy shit ... die Titan Rocket super is echt geniaal. In PvP de map afspringen (mijn specialiteit) ... om vervolgens als een deuzige terug te vliegen
PvE met de Insurmountable Skullfort is ook heerlijk. Lekker rondrennen en de een na de ander pakken met Ballistic Slam. Ook leuk in PvP trouwens.
Nog geen World First na 12 uur en 48 minuten. Wauw... Dit komt heel dichtbij VoG en dat was vooral zo moeilijk omdat het nieuw was.