De teams die mee doen, hebben er aardig wat uurtje in zitten inmiddels. Belooft wat moois! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hij is gehaald en vlgs mij heeft iedereen nu een nieuwe missie daardoor gekregen ? Volgens mij is deze Forsaken het wel waard en ga ik het spel toch maar weer langzaam wat leven in blazen , ik koop eerst wel even de expansion pack en daarna de Forsaken.
Ja ik vind Forsaken het zeker wel waard. Jammer dat het niet vanaf het begin meteen zo was, maar goed het is niet anders.
Nog niet helemaal. Maar het is wel een hele goede stap de juiste richting in. Nu is het Infusen alleen erg duur kwa materialen. Verder dan dat is dubbele loot nog steeds een bitch (fuck jou Edge Transit). Maar het speelt weer zo godsgruwelijk lekker weg
Ja dit is gewoon weer zoals we Destiny wat kennen. Ze zijn er nog niet helemaal, met een paar kleine aanpassingen vind ik het weer net zo goed als Destiny 1.
Ik had verwacht dat deze dlc goed zou zijn, maar dat het zo goed zou zijn niet. De toevoeging van dagelijks powerloot door 1 strike/gambit match oid, heerlijk. Wapens zijn weer leuk door random rolls. Ik kom nieteens aan m'n alts toe op het moment. 531 op m'n titan
Hier zoek je naar in MMO games. Dat je genoeg content, shit en beleving hebt dat je geen ander char wil. Mijn grootste probleem ook in elke MMO die ik gespeeld heb... kom niet aan andere chars toe.
Yussss.... ik loop nog wat achter op de anderen en wordt wel hard gegearchecked. Ik zou voor de wat meer casual gasten aanraden om te gearen tot 551 LL als je wat meer toe ben aan een challenge is 541 zeker wel te doen. En als je ECHT wilt strijden is 531LL al genoeg. Daaronder is het niet te doen. Wij hadden een mix van 541+ en een paar van 531+ Bij de tweede encounter ben ik gister gestrand, moest weg ivm eten, GF en werk. Ik ga ook nog ff flink gearen zodat ik wat meer kan bijdragen. Was qua DPS nog best wel lacking. Het zijn wel echt sicke encounters tot nu toe. Veel beweging en chaos maar ook zoveel teamwork. i LOVE IT! SPOILER: Je had ons moeten horen toen we het hadden gehaald. alsof de raid zelf was verslagen. Volgende keer zal ik ff streamen met party audio zodat ik dat kan capturen. te geweldig dat. Our team averaged from 531LL to 541LL Set ups for this encounter: 1 Sentinel w shieldwall 1 Sunbreaker for melting point 2 Laserlocks 1 Nightstalker Orpheus rigs hunter 1 Blade barrage hunter Best Weapons: Midnight coup Ikelos SG Whisper of the Worm or Sleeper Simulant
Is inderdaad de beste perk combo. Werkt de tracking goed of niet ? FYI; Petra Venj heeft een cameltoe.