1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Monster hunter generations ultimate (Switch)

Discussie in 'Games' gestart door allstyles, 12 sep 2018.

  1. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    [​IMG]




    Ik zoek paar mensen die deze game spelen,... speel zelf meestal bijna elke dag vanaf 1930 tot uur of half 2130.


    Ben bijna bij 3* missies solo, moet nog beginnen aan multiplayer...

    (Heb zelf ongveer 500 uur in MHW en ongeveer 100 uur verdeeld over diverse MH games)

    nintendo naam is volgens mij allstyless,.. dit is mijn eerste multiplayer game voor switch, eigenlijk nog geen idee hoe dat werkt op de switch.
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2018
  2. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Hoe is de game tegen over World?
     
  3. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    wel eens mh op de 3ds gespeeld?!

    Controls zijn iets minder precies, multiplayer is wat lastiger, want je word in een hub gegooid en moet maar hopen dat ze jouw quest willen doen. of je moet hun quests willen doen.
    hunter arts en styles zijn leuke toevoeging.

    heb er nog aar uurtje of 12 inzitten, maar word langzaam opgebouwd, eerst veel farming questst en wat simpeler monsters.
    Ben zowiezo niet van de boog en bowguns, maar dat is volgens mij stuk lastiger besturen in generations.

    duurde een uurtje of 6 en ik zat er al helemaal in,... was weer 0100 voordat ik het wist :rolleyes:

    meer dan 100 monsters om op te jagen, dus ik verwacht dat ik deze nog wel paar weken nolife ga spelen....:cool:
     
    ageQned vindt dit leuk.
  4. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja heb MH op de 3ds gespeeld, maar dat beviel me toen niet echt. Alleen MH op de Wii of Wii U beviel me en nu natuurlijk MHW.
     
  5. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    controls zijn wel beter door het 2e knuppeltje... en het ziet er ook stukje beter uit dan op de 3ds!!

    Als je al een switch hebt is het wel een must have!!

    Zowiezo is de switch een mooi apparaat,.. had hem paar maand geleden gekocht voor deze mh,.. maar een aantal andere games op dat apparaat zijn ook prima te spelen :cool:
    vind zelf de switch een beetje de Apple van de game industrie,.. mooi apparaat, lekker duidelijk!!
     

Deel Deze Pagina