1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] God of War

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 14 jun 2016.

  1. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Dit heeft goed geholpen, gelijk aan het begin van het gevecht alle 4 m’n runic attacks spammen. Wist niet dat dit kon, dacht als je er 2 deed dat de anderen ook opnieuw moesten opladen!

    Inmiddels 8 Valkyries dood en alleen de Queen nog te gaan, die is ook vrij pittig!

    Daarna alleen de Realm tears in Niflheim nog sluiten en dan heb ik alles gedaan :) Top game!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Klopt, countdowns lopen onafhankelijk van elkaar. Daarom loont het om in ieder geval één power te equipen die een snelle cooldown heeft. Queen is inderdaad weer lastiger, maar heeft in principe alle aanvallen van haar voorgangsters. Wanneer je de rest hebt verslagen, moet dat bij haar ook lukken. Zorg ervoor dat je spullen maximaal geupgrade zjin. Good luck!
     
    Scorp2111 vindt dit leuk.
  3. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Het is gelukt! Eerst lukte het keer op keer net niet dus was weer even terug gegaan naar Niflheim, Invaldi armor en Axe maxed out daar en las dat zo’n Axe runic, een flits die stunned, goed helpt. Dit alles werkte zeker goed: had haar gelijk de eerste keer zonder health of resurrection stones te hoeven gebruiken. Nu alles wel gedaan op de ravens na dus dat was het voor mij wel betreft deze game. Thanks voor de tips!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Hel's Touch bedoel je? Dat is de eerste runic attack die je krijgt en gelijk ook één van de beste. Super snelle cooldown ook. Wanneer je alleen nog de ravens hoeft te doen zou ik gelijk voor de platina gaan. Dat stelt ook niet zoveel meer voor. Heb voor de laatste paar ravens gewoon een guide gebruikt, want dit is idd het minst interessante deel van het spel.
     
  5. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Komt een New Game+ modus.
     
  6. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.601
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Die laatste valkyrie bewaar ik tot het einde, nu nog wat verzamel quests zoals ravens en treasure en dan helemaal uitgespeeld. Misschien toch nog een keer daarna...

     
  7. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    gister uitgespeeld, maar eigenlijk nog vraag over wat ik daarna nog kan/ga doen:

    is het nu alleen nog sidequests (valkyries en dragons bevrijden) doen of komt er nog een stuk verhaal ergens te voorschijn?
     
  8. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Toen ik daar mee klaar was was ik zo moe dat ik maar naar huis ben gegaan om een dutje te doen.
     
    Zifnap en allstyles vinden dit leuk.
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Game jij altijd in de winkel dan? :+
     
    Alexknl en Killamonkey vinden dit leuk.
  10. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    is wel een heel sceptische hint,... maar ik snap hem :rolleyes:
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Je moet wat doen om deze hobby betaalbaar te houden. :+
     
    Killamonkey en Zifnap vinden dit leuk.
  12. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Afgelopen weekend een begin gemaakt. Wat een wrede game!

    Zie dat de God of War 3 Remastered versie ook behoorlijk cheap is.
    Is dat vergelijkbaar met de dit nieuwe deel? Kwa hoe de game is opgebouwd bedoel ik dan.
    Dat er ook brute actie inzit lijkt me vanzelfsprekend.
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Nee, totaal anders. GoW3 is veel meer een lineaire game. De nieuwe GoW is voor het eerst een GoW waarin je enigszins kunt roamen. Wel is Kratos nog pissiger in de remaster. Hij maakt werkelijk iedereen zonder medelijden af, inclusief griekse goden familie. Het is nog steeds een best stoere game, maar ondanks dat het meer inzicht geeft over Kratos' verleden, zou ik eerst de nieuwe GoW afronden.

     
    Burt Macklin vindt dit leuk.
  14. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    God of war 3 is een echte god of war game, brute hack en slash actiegame.
    De nieuwe god of war is meer een god of war story.

    Vergelijking:

    Star wars heeft deel 1 tm 8 ondertussen.
    Maar heeft ook star wars story's : rogue one en solo

    Maar als jij nog nooit een GOW gespeeld hebt en alleen de nieuwe, ben ik heel benieuwd wat jij van deel 3 vind :)

    (De nieuwe god of war is een vette game hoor, maar vind het persoonlijk een heel andere game dan de "oude")
     
    Burt Macklin vindt dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Deze maand komt er een New Game+! :thumbs:
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    DE NIEUWE GOD OF WAR HAD BIJNA EGYPTE ALS SETTING GEHAD
    ER IS ZELFS ARTWORK VAN

    Het scheelde niet veel of de meest recente God of War had zich in Egypte afgespeeld.
    Dat heeft God of War-regisseur Cory Barlog onthuld tijdens een speech op Devcom in Keulen, waarin hij meer vertelde over het ontwikkelingstraject van de game.


    Volgens Barlog waren er twee kandidaten voor de setting van de game: de Noorse mythologie en Egypte. Binnen de ontwikkelaar was de verdeling ongeveer gelijk qua ontwikkelaars die de voorkeur hadden voor een bepaalde setting. Barlog zelf koos uiteindelijk voor de Noorse setting.

    Barlog toonde zelfs wat artwork van de Egyptische setting. Daarin is onder andere een sfinx te zien, een groot monster en - net als in de uiteindelijke game - Atreus, de zoon van hoofdpersonage Kratos.

    [​IMG]
     
  17. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.601
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Ik zeg geen nee tegen een Egypte trilogie over 10 jaar maar voor nu kan ik niet wachten om Odin en Thor op hun flikker te geven
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dus....moeilijkheidsgraad 1 omhoog gekrikt....toch best pittig. Kom ik in het begin van het spel ergens op een oud marktplein waar ik een stapel bad guys tref. Dikke 20 minuten later en heel vaak dood gaan later iedereen verslagen.....komt de versterking aan....wtf...dikke 40 minuten verder en beide groepen verslagen....komen er twee grote mofo's aan....beide heren bijna neer krijgen die weer versterking. Iemand een Plasma kopen met in de glasplaat een ps4 controller bevestigd?
     
    Pride vindt dit leuk.
  19. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Sinds zondag een PS4, ben nu bij het punt dat ik met Mimir op pad ga. Doe tussendoor ook de side questen.
    Erg toffe game, vermaak me super goed. Ik lees alleen dingen over 4 rune attacks? ik heb er maar 2 ( als ik L1 inhoud en dan R2 of R1 gebruikt ). En ik heb een Talisman om tijd trager te laten gaan wanneer ik mik om te gooien.

    Waar kun je die andere 2 nog halen? Of krijg je die verloop van tijd
     
  20. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Je komt ze vanzelf tegen na een bepaalde ontwikkeling in het verhaal ;-)
     
    Pride vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina