Het was geen niveau van eerste drie seizoenen. Maar wel leuk om te zien, dit had voor mij niet perse gehoeven. Maar ja, leggo.
was anders omdat ze steeds 1 karakter uitpikten. dus pakte bij ene karakter beter uit dan bij andere. van mij hoeven ze die formulie niet aan te houden nee, maar ook al doen ze het wel ga ik sws checken. blijft een van de betere komedieseries
Eerste paar afleveringen gezien en tis mooi Ook niet echt een punt dat ik 't vorige seizoen vrijwel heb overgeslagen geloof ik
Wtf is er gebeurt tussen S3 en S4? Hoeveel jaar zit daar tussen? Even los van de verhaallijnen: het camerawerk, licht en MUA (eigenlijk de hele productie dus) is er ook goed op achteruit gegaan zeg. Ben benieuwd of ik dit volhoud
Ik kom vooralsnog niet verder dan aflevering vier van seizoen vijf.. Bijzonder zwak seizoen. Kwam al met de nodige moeite door seizoen vier, maar het lijkt nu wel klaar te zijn.
Voor het eerst begonnen aan Arrested Development.. Voorheen weleens stukjes gezien die ik gewoon niet zo grappig vond..snapte de hype nooit zo; vond het vooral flauwe humor. Maar nu toch maar aan begonnen en is toch wel vermakelijk