Ik heb gewoon zo iets van, ik hou van deze games. Ik speel ze ontzettend veel, dan gun ik ze het geld ook, dus ik heb de ultimate edition gekocht. De "gratis" game pass edition zal toch altijd kariger zijn. Ik heb geen zin om de gierige Hollander te spelen hierin.
Zo sta ik er dus ook een beetje in. Bij een Gears of Halo bijv. zou ik nooit zoveel geld aan willen uitgeven. Daar heb ik veel minder mee en zal ik ook minder spelen, ja de campain en dan is het meestal wel klaar. Maar voor een Horizon game, pfff daar gaan zoveel uren in zitten met veel plezier. Als ik zie hoeveel uur ik in Forza 7 heb zitten, terwijl Horizon mij toch net wat meer aanspreekt qua concept... Laat ik het zo zeggen, Forza 8 zou ik absoluut via Gamepass spelen.
Ik gun bedrijven die vanaf de launch met carpacks en DLC komen helemaal niks extra's. Prima als ze na een x-aantal maanden met nieuwe content komen waar je dan weer voor kan betalen, maar launch-DLC vind ik zo triest. Helemaal in een spel wat niet van de grond af aan opgebouwd is, maar een opgepoetste FH3 is. Als je speelt via GP krijgen ze ook geld trouwens. Allemaal Microsoft hè.
Over een tijd gaat het wellicht nog een stapje verder. Mag je ook betalen voor extra functionaliteiten; "Wil je de editie die met stuur te spelen is, dan kost je dat €20,- meer." Eigenlijk vreemd dat ze dergelijke opties nog niet door hebben gevoerd.
Deze game voor een 10tje per maand spelen, met misschien nog een x aantal andere leuke titels, gewoon alles kunnen spelen en doen alsof je eigenaar bent. Ik begin er steeds meer over na te denken, zeker met het feit in het achterhoofd dat GP langzaamaan steeds verder uitgebreid word. Persoonlijk vind ik dan wel dat aanbiedingen niet te dicht in de buurt van de GP prijs moeten komen, anders tik ik dat liever neer.
Ik ben iinmiddels aangesloten bij Tweakers. Begint een aardige lijst te worden. Normaal ben ik niet zo van die online clubjes, maar met Horizon 4 misschien weleens leuk om te proberen.
In FH3 hebben we toch ook zo'n XBW.nl clubje? Vind ik persoonlijk leuker dan Tweskers. Dat is een beetje massaal.
Begint de demo trouwens steeds overnieuw bij het opstarten van de demo? Of is er iets mis in mijn save file? Jammer dat hij gwn niet verder gaat waar ik was, heb daarom de demo nog niet uit kunnen spelen..
(kan bovenstaande niet meer wijzigen, maar blijkbaar start hij inderdaad steeds overnieuw op lees ik net) Wil de game toch in de pre-order zetten, aangezien Cdkeys nu wél kan garanderen dat de code voor Xbox ook op PC werkt met dat playanywhere gedoe
Prima reviewscores gelukkig. Straks maar wat reviewvideos kijken. Enigszins opgelucht omdat de mogelijke minpunten die de game kon/kan hebben mee lijken te vallen. Laagste cijfer een 8, een aantal 100% scores en 92 gemiddeld na zo'n 40 scores. https://www.metacritic.com/game/xbox-one/forza-horizon-4?ref=hp
Reviews zien er goed uit. https://www.vg247.com/2018/09/25/forza-horizon-4-reviews-round-up-all-the-scores/ Lekker weer eens racen met de controller!
Hier en daar word het zelfs een Xbox One X system seller genoemd. Nice, misschien toch Forza Horizon 3 permanent laten liggen. Heb redelijk wat gedaan in die game, maar eerlijk gezegd kreeg ik nooit echt een goed gevoel erbij. Ben er nog niet 100% uit, want ik ben het in race games erg gewend om rechts te rijden. Hoewel de Horizon games allemaal kris kras door elkaar gaan in de open wereld, stoort mij het links rijden toch wel een beetje omdat het door onze manier van rijden en bij de meeste games makkelijk crashen is als je aan de andere kant moet rijden. Ik ben rechts gewoon veel te veel gewend. Even nadenken dus nog... al ging het op het laatst bij FH3 best wel goed.
Goedemiddag! 'Xboxworld NL' club is trouwens aangemaakt. Het zal wel even duren voordat je daadwerkelijk kan joinen, de "tutorial" is behoorlijk lang. Zo'n 4-5 uur gok ik.