Damn het levelen qua light deze week is echt een ramp. Alles weer gehaald en maar 1 light omhoog en nog steeds geen exotic sinds de release van Forsaken. Nou ja volgende week nieuwe kansen.
Ja heb alle weekly, daily, nightfall gedaan maar qua power gear gewoon alles wat ik al had qua hoogte. Behalve dan die van Nightfall die was iets hoger.
Ja moet wel op sommige momenten. De goeie stuur ik daarna een friend request zodat ik een beetje degelijke mensen kan inviten mocht het nodig zijn. Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
Nou, misschien toch ook maar de uitbreiding kopen... Na alle verhalen van hier terwijl ik het eigenlijk afgezworen had, haha. Heb volgens mij alleen de base game Destiny 2, kan ik dan direct deze uitbreiding halen of wat is de goedkoopste optie?
Gewoon op je hoede zijn als er een invader binnen komt vallen ... en als je zelf invade, niet als een dwaas in het open gaan staan ... zo moeilijk is het niet
Het is ook net met welke wapens je zelf speelt. Kijk als ik een sniper bij me heb of dergelijke dan is het wel te doen. Maar gambit speel ik meestal met auto rifle en shotgun en dan is het gewoon heel moeilijk te counteren. Hoevaak het hele random team binnen no time gekilled wordt door dat wapen vind ik zelf gewoon wat overdreven. Ene kant heeft het natuurlijk ook wel wat die hectiek. Je bent met de vijanden bezig en motes en dan ook de invader. Alleen viel het mij gewoon op als je tegen een team speelt waar bijvoorbeeld 2 dat wapen heeft je bijna kansloos bent. Ik ben geen super goede D2 speler dat geef ik ook meteen toe, maar dat is niet erg. Het is niet zo dat je de game alleen mag spelen als je super goed bent. Maar goed over dat wapen mijn mening is gewoon anders dan van jullie niet erg. Wel even een volgende vraag speel de game nu met Forsaken alweer best vaak en lang, maar wanneer speel je de volgende supers vrij. Onder de story 1 maar die andere 2 heb ik nu nog steeds niet. Wat moet je daarvoor doen?
Je moet DLC 1 en 2 hebben om forsaken te spelen. Volgens mij is er geen goedkope optie en ben je alsnog ongeveer 60 euro kwijt
Blijkbaar is die laatste Light-ding-geval-drop niet enkel te verkrijgen uit de Raid. Althans, dat gaf iemand van Bungie toe. Ben dan wel benieuwd waar die 3e light valt? Wel jammer trouwens dat de Blind Well geen aparte gear-set heeft Is het morgen trouwens niet klaar met het chargen van de Well?