1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 19

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 9 jun 2018.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Daarom hekel ik ook enorm de vraagprijs voor verschillende games, helemaal digitaal tegenover fysiek. Fucking 100 euro vragen voor een flut editie waar je binnen een paar keer spammen alle 40 Jumbo pakketten open hebt. Leuk hoor dat kapitalisme. 8) Ik wacht wel tot Forza Horizon 4 en de nieuwe AC uit zijn. :+
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Buiten FUT om veranderd er qua modes idd nooit veel maar ik moet zeggen dat de gameplay dit jaar (iig op basis van de demo) wel erg anders (en imo beter) aanvoelt. Speel zelf ook voornamelijk career en wat nieuwe features zouden tof zijn maar het draait uiteindelijk toch om de gameplay. Zit nog te dubben om hem morgen te halen of niet....
     
  3. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    I get that, zeker, maar ik moet eerlijk zeggen dat er wel erg weinig is aangepast sinds FIFA 14. Natuurlijk heb je The Journey, spelers kopen in career is aangepakt en dit jaar zijn er weer wat nieuwe gamemodi die niemand na 2 weken nog gaat spelen. Maar uiteindelijk voelt dat gewoon als same ol' shit en dan kan ik echt moeilijk een game voor gameplay alleen kopen.
     
    Daz en Yellow 13 vinden dit leuk.
  4. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Is de normale editie al in de winkels gesignaleerd?
     
  5. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Nee maar FIFA 17 is allang te koop.
     
  6. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Heb vorige week Fifa 18 voor 12 euro gekocht. Volgend jaar koop ik Fifa 19 voor 12 euro. Ik vind The Journey voor 12 euro best geinig. Verder helemaal eens met de kritiek van hierboven.
     
  7. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik ga Fifa wel halen die pas bij mij makkelijk naast PES. Beide krijgen genoeg aandacht in een jaar lol.
     
    Dranx vindt dit leuk.
  8. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ik ga hem morgen halen. Zin in! Hem hem even gespeeld via EA Access. Mijn eerste bevindingen zijn positief ten opzichte van FIFA 18. Paar dingen die me opvielen:
    - Afmaken is moeilijker geworden. Niet meer 95% van de goals zijn via een low-driven schot. Waar dat vorig jaar veel te overpowered was werkt dat nu lang niet in elke situatie. Wel eindigen finesse shots van afstand imo te vaak in het doel, hopelijk wordt dat nog gepatcht.
    - Pace is nog steeds belangrijk maar veel minder belangrijk dan in voorgaande FIFA's, waardoor je nu ook met een spits a la Zlatan (59 pace) heel veel goals kan maken.
    - Verdedigers voelen minder log aan dan voorheen en herstellen zichzelf makkelijker in duels.
    - Skillmoves zijn terug van weggeweest en kunnen echt heel effectief zijn (zowel online als offline).
    - FUT Divisions is een hele mooie toevoeging zodat je niet meer alleen in de Weekend League uitgedaagd wordt. Je speelt hierin immers tegen mensen van hetzelfde niveau waardoor elk potje strijden is.

    Buiten FUT nog weinig gedaan, wel vind ik de Champion's League en Europa League hele vette toevoegingen, die CL-hymne wil je gewoon als voetbalfan :+

    De career mode nog niet gespeeld, maar die schijnt weinig aangepast te zijn en dat is wel gewoon kut. Ik vermaak me zelf enorm met FUT maar het is jammer dat EA daardoor de career mode te veel links laat liggen.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Mjah, de kritiek dat FIFA te weinig verandert heb ik weinig mee. Als de gameplay goed is, dan hoef je dat idd alleen maar te tweaken om het te verbeteren FIFA14 en 15 waren prima games. Met de nieuwere delen heb ik niet het idee dat de gameplay erop vooruit is gegaan. Ik stoorde me in 18 vooral aan de duidelijke scripting, en te vaak het houtwerk raken.

    Afgezien daarvan heeft FIFA natuurlijk erg veel content, zoals een SP mode met The Journey, maar ook het vrouwenvoetbal. Dit jaar volgens mij die 'lose a player when you score a goal' mode.

    Persoonlijk vind ik PES de betere game qua gameplay, maar die game verliest het qua content toch echt op alle vlakken van FIFA.
     
  10. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    komt vandaag binnen geef m toch een kans ben erg benieuwd
     
  11. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Alles om FIFA heen is top. Vooral fut en weekend league zijn leuke toevoegingen. Ook is het super dat je tegen dezelfde sterrenteams speelt en niet met Vitesse tegen barca! Echter de gameplay kan ik niet aan wennen sinds ik zoveel pes speel..
     
  12. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Ga hem zeker niet meteen halen. Vind het alleen leuk om offline op de bank te spelen met vrienden, dus voorlopig kan ik wel vooruit met de demo.
     
  13. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Wel jammer dat de spelers van PSV, Ajax en Feyenoord bijna allemaal niet lijken op hoe ze horen te lijken. Dat hebben ze bij PES toch wel een stuk beter voor elkaar.
     
  14. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    net geinstaleerd ga zo toch ff spelen ben benieuwd demo amper gespeeld
     
  15. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Qua modes en sfeer vind ik Fifa 19 echt top, maar de rest ben ik tot nu toe niet echt over uit. Ik moet het wat langer spelen nog. Tot nu toe buiten wat ik hier bovenstaand al heb gezegd vind ik PES tot nu toe beter.
     
    Dranx vindt dit leuk.
  16. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    heel gaaf gedaan in the journey dat je die wedstrijd uit 77 naspeeld Coventry City - Chelsea
     
    ageQned vindt dit leuk.
  17. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    wat een kut sfeer in het stadion zeg of ligt dat aan mij je hoort die supporters amper man wtf
     
  18. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Geen last van eigenlijk vind de sfeer juist top.
     
  19. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    heb toch al een leaver gehad haha en een duidelijke handsbal in mijn voordeel lachwekkend en dan nog niet eens over die mensen met zon kut WIFI verbinding die laggen als fuck
     
  20. T-hond

    T-hond Rampage = Fanboy

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    23
    Ligt inderdaad aan jou. Overigens kun je het geluid van het publiek harder zetten ten opzichte van de andere geluiden waaronder het commentaar.
     

Deel Deze Pagina