Klopt helemaal Heb je net fijne gear, dan is het wel fijn om mee te nemen. Soms heb je amor wat totaal niet lekker is qua stats. Gisteren om men titan 1 recovery en de rest bijna allemaal op mobility. Beter koop je ook de 'DLC'
https://www.microsoft.com/nl-nl/p/d...tion/BZ4K7N43RN97#activetab=pivot:overviewtab gewoon je PS4 verkopen!
Denk je alle gare year 1 exotic drops wel gehad te hebben in Forsaken, kreeg ik deze exotic; https://xboxclips.com/VapoChill/screenshots/ce9a1889-abf2-4110-a848-228471832072
Hmm Petra weekly is bugged bij mij. 8 dailies en ascendant gedaan, maar geeft aan dat ik op 1/2 weekly bounties zit. Iemand die weet of die blind well bounty werkt om dit alsnog op te vullen? Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
Eindelijk de WOTW gehaald. Wat een klote missie,en zie er naar uit de Heroic te doen. Verstuurd via Tapatalk
Last Wish eindelijk gehaald. Bizarre 2 weken aan lfg beleefd, maar eindelijk in de pocket. Masterworked chattering bone als reward. Inmiddels zoveel uur ingestopt dat ik op automatische piloot de encounters doe Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
Eindelijk de malfeasance boss gespawned tijdens gambit. Zo hard gegrind voor dat afgelopen week..abnormaaaal
Volgens mij telt de 8 daily er nooit voor omdat dat aangemerkt staat als quest ipv bounty. Icoon is ook anders. Ik heb zelf EP gedaan zaterdag voor de shotgun. Na 7 keer de boss had ik hem, scheelt wel dat je alleen 6 en 7 hoeft te doen na 1 volledige run.
Ik had de boss ook ... riep automatisch : "MELT DIE FUCKER"... ... toen kwam ik er achter dat ik met randoms speelde. RIP. Verder afgelopen week een start gemaakt aan Last Wish. Bij de 3e boss gekomen, ging dikke prima. Die 2e encounter is fucking zaad... tering 3e boss deed White Nail het niet
ascendant challanges is wel leuk deze week, makkelijk te doen in je eentje, met men hunter van 540 prima gelukt. Wel 4x over gedaan om eindelijk beneden aan te komen
Ik weet nog goed toen ik je een bericht stuurde om me te helpen de laatste baas beneden in die put met Destiny 1. Waarbij je een "timer" kreeg die je moest overdragen aan elkaar. De eerste reactie die ik kreeg toen je mee hielp en je erachter kwam dat ik hem nog niet eerder had gedaan was: "je hebt me geloerd!" haha deze zin word nog wel eens gebruikt door een maat van mij die ook in de party zat. Maar je bleef wel haha tot we hem hadden
Gisteravond ook de Raid gehaald met 5 randoms. Erg leuk gedaan en grappig hoe ze het aan het einde hadden gedaan met de kistjes. Voelde aan als miljoenen jacht Verstuurd via Tapatalk
De raid wil ik ook eens op gaan pakken. Men Titan is nu iets van 554, via lfg ligt de minimale light wel wat hoger.
Tijd instellen gaat soms nogal vervelend via de app. Gaat gewoon om zaterdag, waarbij tijd afgesproken kan worden met degene die meedoen