Hier nog wat cijfers op een rijtje: IGN – 9.6 Heavy – 9.8 Destructoid – 9 PC Gamer – 89/100 GamesRadar+ – 80/100 Gamespot – 9 USgamer – 4.5/5 Telegraph – 4/5 COGconnected – 95/100 Stevivor – 9 CGMagazine – 8.5
Ligt het nou aan mij of zijn de wegen ineens super breed geworden? Is me bij de demo eigenlijk niet echt opgevallen...
Ik weet dat jouw drivatar nog steeds een eikel is. Nee, maar het zegt denk ik genoeg dat mijn grootste teleurstelling tot nu toe de soundtrack is. Puur persoonlijk natuurlijk, maar ik had veel meer met de nummers van de eerste drie delen, vooral 1 en 3.
De demo draait als een beest op mijn oude pc. Had het niet verwacht, maar zag vandaag dat de specs hetzelfde waren als FH3. Even zien of ik hem voor of na RDR2 op ga pikken.
Ik twijfel. Setting voor FH4 doet me niet veel, maar de huidige aanbieding van een X inclusief Horizon 4 Forza 7 en FIFA19 is wel aantrekkelijk...
Zet deze 2 filmpjes tegelijk aan, die muziek past echt zó perfect onder de momenten! Zet eerst het James Bond theme filmpje aan voor 2 seconden en daarna direct het Forza filmpje laten afspelen, let maar op hoe mooi.
Ik was na 2 a 3 maand grinden wel klaar met Horizon 3, dus ik doe wel 3 maand game pass. Horizon 3 liep wel zaad op m'n PC, demo van 4 nog niet gespeeld want ik wil niks voor mezelf spoilen. Ben benieuwd.
Ik begin inmiddels Tochten beetje te twijfelen. Leuk dat 'ie binnen Gamepass zit, maar daar vind ik verder niet zoveel aan. Gebruik het nu ook niet echt (twee maanden trial voor paar euro). Wellicht dan toch maar gewoon kopen. En dan de Ultimate? Kost fucking 100 euro. Exclusief expansion... Heb FH3 wel echt grijs gespeeld. Nog steeds m'n favo game.
Dan zou ik hem sowieso kopen. Heb zelf FH3 ook grijs gespeeld en FH4 voelt in alle opzichten beter aan.