Dat oude vliegveld is toch wel heel leuk om te spelen hoor!
@Rossi46 Klopt! Ik hoorde ook dat eind november ook weer zwarte P met een witte L komt trouwens
Wellicht heeft hij wel een witte X bij dan!
Deze map is serieus hands down, de beste Horizon map tot nu toe. En dat zeg ik niet omdat hij nieuw is. Ze hebben er echt moeite ingestoken om het gebied zo waarheidsgetrouw mogelijk neer te zetten. Je vindt zoveel toffe dingen en weggetjes die gewoon niet op de map staan!
Echt bizar goed gedaan hoe de dynamiek van die map is en eveneens de diversiteit aan voertuigen. Man wat heb ik een lol in die unimog. 0 tot 80 in een halve minuut ofzo, maar damn wat geeft dat een uitzicht in die hoge cabine. Ding is ook super geschikt om de meest extreme offroad aangelegenheden de baas te kunnen.
Dan heb ik het nog niet eens over de seizoenen gehad, het is nu herfst in horizon en het is genieten met al die kleuren. Ook de lichtinval en intensiteit is gewoon weer totaal anders dan in de zomer.
Qua geluid merk ik zelf een verbetering tov FH3. Er is meer dynamiek en ook 'reist' het geluid door de omgeving. Environment sound is ook zalig.
En dan die tunnels.... good lord, praise the neighbours!!!!
Klik om te vergroten...