[XOne & W10] Forza Horizon 4

Discussie in 'Games' gestart door Jimmy J., 11 jun 2018.

1. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Nou net weer 'opnieuw' begonnen en eens zien hoe ver we dit jaar geraken. Blijft toch wel vermakelijk voor even tussendoor op de controller.

Hoop enkel dat al die tussenfilmpjes me niet te veel gaan irriteren, duurt vaak allemaal net even te lang. Met name in het begin al die tutorial filmpjes.

2. LapjeNL70

LapjeNL70 Active Member

Leuk Bevonden:
    120
    Ik wacht wel ff. Ik vind 100 euro voor een game echt belachelijk.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Joh, dan haal je toch de goedkopere versie of je kijkt even rond voor aanbiedingen. 8)

4. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Het is ook veel. Althans, het klinkt als veel. Als ik zie hoe vaak ik FH3 heb gespeeld, dan vind ik het wellicht nog wel redelijk.

5. DutchOwnage

DutchOwnage Active Member

Leuk Bevonden:
    168
    Wat bedoel je met exclusief expansion? Bij de Ultimate zitten de 2 aankomende expansions er "gratis"bij.

Zowiezo, als je deze games grijs speelt en het je favo games zijn, gewoon kopen. Wel Spidey en We Happy Few, maar geen Forza Horizon 4?:F:

6. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Jaaaa dit is leuk :D

De LEGO camper is alleen een T2, maar dat mag de pret niet drukken!

Pyoonexk en DutchOwnage vinden dit leuk.
  7. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Goed verhaal @DutchOwnage ;)

Inmiddels gekocht. Een dag te laat dus geen James Bond pack ? :+

DutchOwnage vindt dit leuk.
  8. DutchOwnage

Leuk Bevonden:
    168
    Welke versie? Ultimate? Dan zit ie er gewoon bij toch. Maar je garage ga je pas zien na de "tutorial" van een uur of 6, dus no stress. Ik begin ook vanmiddag pas echt, zin in!

Top maat, happy gaming en see you on track soon:thumbs::thumbs:

9. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Jup, ultimate :cool:

Had trouwens internet troubles vanochtend dus ik ben benieuwd of ik vanavond kan gamen :confused:

10. DutchOwnage

Leuk Bevonden:
    168
    Lekker hoor:cool:

62GB heb je binnen te harken:whistle:

11. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    2 Oktober kan ik pas los met de game pass :'-(. Moet me echt inhouden om geen video's te kijken haha.

12. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Ja godver, ik heb al die dagen alleen zitten rijden, ben je er vanavond nóg niet. :+

Rossi46 vindt dit leuk.
  13. LapjeNL70

LapjeNL70 Active Member

Leuk Bevonden:
    120
    Ik heb FH3 ook heel veel gespeeld. En mijn kids ook. Maar dan nog. Ik laat me niet verleiden om 4 dagen eerder te kunnen spelen. Wacht wel even op de Game Pass versie.

RemcoM vindt dit leuk.
  14. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Game pass is voor mij niet zo interessant, vandaar ;)

15. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Een beetje wel. Niet dat ik opeens PES dump voor FIFA, maar dit is een mooie deal, en als ik dan toch een X koop, dan lijkt het me wel mooi om te zien hoe mooi FIFA19 er uitziet met die enhanced graphics...

Maar ik twijfel nog. Helaas nog steeds maar 1TB hdd en zwarte case. Beetje grote minpunten wel nog steeds.

Zifnap vindt dit leuk.
  16. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Er komt binnenkort een witte X.

17. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Dat oude vliegveld is toch wel heel leuk om te spelen hoor!

@Rossi46 Klopt! Ik hoorde ook dat eind november ook weer zwarte P met een witte L komt trouwens :eek: Wellicht heeft hij wel een witte X bij dan!

Deze map is serieus hands down, de beste Horizon map tot nu toe. En dat zeg ik niet omdat hij nieuw is. Ze hebben er echt moeite ingestoken om het gebied zo waarheidsgetrouw mogelijk neer te zetten. Je vindt zoveel toffe dingen en weggetjes die gewoon niet op de map staan!

Echt bizar goed gedaan hoe de dynamiek van die map is en eveneens de diversiteit aan voertuigen. Man wat heb ik een lol in die unimog. 0 tot 80 in een halve minuut ofzo, maar damn wat geeft dat een uitzicht in die hoge cabine. Ding is ook super geschikt om de meest extreme offroad aangelegenheden de baas te kunnen.

Dan heb ik het nog niet eens over de seizoenen gehad, het is nu herfst in horizon en het is genieten met al die kleuren. Ook de lichtinval en intensiteit is gewoon weer totaal anders dan in de zomer.

Qua geluid merk ik zelf een verbetering tov FH3. Er is meer dynamiek en ook 'reist' het geluid door de omgeving. Environment sound is ook zalig.

En dan die tunnels.... good lord, praise the neighbours!!!! :eek::eek::eek::eek::eek:

Laatst bewerkt: 28 sep 2018
    RemcoM, Yellow 13, Rossi46 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Klinkt goed! Ik moet helaas nog even wachten door problemen met CDkeys.com.

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Als ik 100 euro uitgeef aan de UE en je spreekt niet de waarheid, kom ik je opzoeken. :+

Doen of niet doen? :eek:

20. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Hit the button @Yellow 13 Als je het dan echt niet leuk vindt, dan moeten we even ergens een plaatsje afspreken. PM dan even ofzo :)

Als je veel plezier hebt gehad aan FH3 dan gaat dit alles overtreffen. Alleen al vanwege die map, al die kleine details, zoveel leuke weggetjes.

Ik vind het de UE waard omdat de carpacks ook gewoon tof zijn en je krijgt er ook nog eens 2 uitbreidingen bij en andere voordelen.

Ideaal dat je gewoon op je pc kunt verder spelen waar je gebleven was. Op de bank languit in 4k HDR op een grote tv. En achter de pc met een stuur en 4k60. Beiden zalig.

Ikzelf heb veel plezier gehad met FH3, vond de map okay-ish. Niet super omdat er gewoon veel te weinig variatie en dingen te zien waren. FH4 daarentegen, ja laat ik maar weer niet hyped gaan doen want dan kan ik hier hele verhalen gaan schrijven :p

Laatst bewerkt: 28 sep 2018
    RemcoM, Yellow 13 en Rossi46 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina