1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Shadow of the Tomb Raider

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 26 jun 2018.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Net uit. Moet nog aardig wat tombs. De upgrades zijn best useless in deze game. Voegen echt niks toe. Wel beter dat er zo weinig shootouts in zitten maar nu heb ik lekker m'n shotgun volledig geüpgrade en gebruikte ik em nauwelijks
     
  2. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Uitgespeeld na 43 uur :whistle:8) staat nu te koop. Koop hem volgend jaar wel weer, wanneer er genoeg DLC is, en hij in de budget bakken ligt :)
     
  3. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Mooie game. Maar niet de wow factor die deel 1 in 2013 had. Het is zoals de vorige toch gewoon dezelfde game met dezelfde gameplay in een ander jasje.
     
  4. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Je bent teveel gewend Tom ;) Shaduw of the Tombraider is de crème ala crème. Je moet ook niet op een oude beeldbuis tv spelen...

    Van mij mag er snel weer een nieuwe Tombraider uitkomen en wel met Croft. Helaas zal die er wel niet gaan komen.
     
  5. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    ;)
    Speel op Xbox one X met een 4K tv Ramon ;) Ik heb het over de gameplay. Die doet niets nieuws en de wow scenes van deel 1 mis ik.
     
  6. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik vond dit anders wel de beste van de serie. Had ook behoorlijk vaak een wow moment.
     
  7. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ben nu bezig met Rise. De tombes mis ik wel echt, ben nu net over de helft en die enemies in harnassen zijn ook best tergend. Verder vermaak ik me prima
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    EDGE geeft de game een 4 en Destiny 2 - Forsaken krijgt een 9. Juist ja...! :F:8)
     
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Gotta be edgy right?
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Wacht even... je verkoopt de game met het doel hem daarna weer te kopen?
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  11. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Zo werkt het bij mij ook hoor. Horizon zero dawn gekocht voor €55. Na uitspelen verkocht voor €45 vorige maand voor €15 op de kop getikt voor de DLC en net weer voor €11 ingeleverd bij CeX.

    Had ik hem een jaar in de kast laten liggen en hem nu ingeleverd dan kost gamen me bijna 3x zoveel geld :)
     
    Zifnap en Bidle vinden dit leuk.
  12. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik koop de game voor 55 euro
    Verkoop hem voor 40 euro
    Spel koste me dus 15 euro
    Een dik jaar later komt ie op gamepass of als fysieke game weer terug mocht de DLC het waard zijn voor 10 euro.
     
    WorkingTitle en Zifnap vinden dit leuk.
  13. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Idd daarom koop ik games nooit in de store. Veel games speel je 1x uit en dan klaar de verkoop in.
     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    RO3Li vindt dit leuk.
  15. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    Toffe game die je kan blijven spelen met alle DLC uitbreidingen. Ik heb nu alleen het probleem dat ik de laatste DLC ''The path home'' niet binnen kan halen. Zie in het hoofdmenu staan dat de nieuwe DLC uit is, maar vervolgens zie ik deze nergens in de game store. Erg vreemd. Meerdere mensen hier last van? En weten jullie hoe ik bij de DLC kan komen?
     
  16. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Gratis met plus gehaald, paar uurtjes gespeeld en vind m wel goed. Trekt me meer dan dat vorige deel tot nu toe.
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Why als game vrijwel identiek is? Andere omgevingen?
     
  18. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ja, die vorige was veel in de sneeuw, nu in de jungle. Voor m'n gevoel zitten er ook meer interactieve actievolle stukken in, maar ik ben nog niet zo ver, dus kan nog veranderen.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  19. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Ik ben er ook laatst mee begonnen. Ik had gelezen dat Shadow wat minder goed werd beoordeeld dan Rise maar hij bevalt me tot nu toe goed.
    De besturing van Lara vind ik soms nog wat klungelig (het mikken met wapens voelt for some reason heel anders) maar dat went denk ik wel. Deze omgeving spreekt mij persoonlijk wat meer aan dan die ijzige bende in Rise, al het verhaal is niet super boeiend nog maar dat maakt me eigenlijk niet zo veel uit haha. Heb ook het idee dat dit deel wat meer puzzels heeft en minder nadruk op actie, dat vind ik wel fijn want die generieke shoot-outs doen me nooit heel veel. Laatste puntje wat ik wel goed vond is dat sommige skills die je in Rise pas later vrijspeelt (rope arrows) in Shadow al wel meteen beschikbaar zijn. Voelt altijd wat lame om weer helemaal vanaf 0 te beginnen in dit soort sequels.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Net een paar uurtjes in de game zitten. Bevalt me goed. Lijkt mij beter dan de vorige game. Die heb ik van de week uitgespeeld. Veel te veel actie van wapengekletter. Deel 1 had het ook, maar veel minder dan 2. En ik heb begrepen dat 3 qua actie het minste heeft. En toegeven: Voor een last gen game erg mooi. Prima HDR. :)
     
    Tyrant vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina