Nieuwe Red Dead Redemption 2-trailer verschijnt vanmiddag Om 15:00 uur Nederlandse tijd Rockstar brengt vanmiddag een nieuwe trailer van Red Dead Redemption 2 uit. Dat kondigde het bedrijf op Twitter aan. De trailer wordt vanmiddag om 15:00 uur Nederlandse tijd online geplaatst. Het gaat om de tweede gameplayvideo nadat de eerste video in augustus al verscheen. Die eerste video is hieronder nogmaals te bekijken. Wat voor gameplay er precies in de video te zien gaat zijn is nog niet bekend. Red Dead Redemption 2 komt op 26 oktober uit voor PlayStation 4 en Xbox One.
Allang de Ultimate Editie besteld,maar wat ziet het geweldig uit Zo zin in de 26ste Verstuurd via Tapatalk
Ik zal weer wat olie op t vuur gooien maar jullie boeien zulke games nog ja? Ik zie niks vernieuwends. Het ziet er prachtig uit, maar er zitten imo weer zoveel overbodige microgames en elementen in die we van Rockstar gewend zijn en die je toch 1x doet en daarna nooit meer. Alsof je uren lang je schapenkudde gaat temmen, lekker in bad je konthaar gaat scheren of naar een theatervoorstelling gaat kijken. You don't give a fuck anymore na 2 minuten. Al die sidemissions met beat up pietje en breng je paardenpoep terug naar Truus is toch ook te saai voor woorden. Dit is gewoon let-ter-lijk GTA V in het wilde westen. Een thema wat mij sowieso niet aanspreekt, maar dat is personal pref. Ik zal mezelf niet snel weer eens compleet verliezen in een open wereld game waar ik simpelweg gewoon de tijd niet meer voor heb. Vroeger was ik hyped om zulke shit maar nu boeit het me geen fuck meer. Open wereld moe I guess.
Ik weet nu al dat ik dit never in 1 ruk uit speel dus wel eens met reck. Gta ook nooit uitgespeeld, vorige rdr met moeite.
Jij raakt hyped van paardenpoep? Ieder het zijne natuurlijk… EDIT: Maar serieuzer, ik begrijp wat je bedoelt. Maar waarom was Andromeda dan wel leuk? Had je daar ook niet allerlei fetch side quests, of sprak het thema je daar wel (meer) aan?
Andromeda hield me veel langer vast omdat de combat daar imo goddelijk is. Lekker beuken, biotic charge, etc. toch nog enige tactiek die er bij komt kijken. Thema dat me sowieso 1000x meer aanspreekt. Side quests nooit gedaan, alleen main story. Ik zie jullie straks al digitaal aan je houten tafel zitten met een paar kaartjes in je hand poker te spelen of met je vriendje fysiek een treinwagon te doen laten rijden door massaal op A te drukken. Hou toch op man.
Mwah, bij games van Rockstar zie ik me nog wel de game uitspelen en meeste sidemissies hebben gedaan. Maar stuff zoals plantjes verzamelen, dieren hunten, vissen, kaarten of andere dingen raak ik ook echt niet meer aan. Ik ben niet hyped, zal het ook zeker niet zo tof vinden als RDR, mis Mexico ook, maar het ziet er wel heeeel mooi uit en alles voelt en ziet er gewoon weer leuk uit. Ik