Ja die komt er bij mij ook wel hoor! Speel liever full hd 60fps dan native 4k en 30fps. Maar nog even een vraagje, wat is de framerate op een normale x1?
Zo de game vanuit de game pass aan het downloaden. 4,5 mb per seconde Word tijd dat glasvezel de lucht in gaat dat adsl gaat niet zo snel
lol,.. als ik hem thuis zou moeten downloaden ben ik 25 uur verder,... (2,5 gb per uur max.. ) Heb hem maar in de winkel gekocht,. iemand enig idee hoe groot de update is?!
Shit is ook lekker ontregeld op moment. Ook veel last van op Xbox One X. Niets mis met mijn verbinding overigens. Lag misschien of zou het DDOS kunnen zijn???
Ben nu ook al eventjes met de tutorial bezig. Machtig mooi spel! Paar minpuntjes: - Her en der een framedrop op de One X in 4K mode. Maar kan misschien komen omdat de game in de achtergrond nog aan het installeren is. - Zelfde toerenteller en navi stem als FH3. Kleine moeite had het spel veel minder een FH3,5 gehalte kunnen geven - Bij de dialogen met je karakter, praat jij nooit terug... 100% eenzijdige gesprekken Verder is alles beter dan FH3. Prachtige graphics. Heerlijke gameplay. Maar het gebruik van de gamerpic in dit spel is hét toppunt...
Dat heb ik dus met lente en winter vind ik op de één of andere manier gewoon lelijk, zomer ook niet echt mooi. Trouwens: Staat die 4K optie standaard aan als je de game voor het eerst opstart op de Xbox One X of moet het nog ingesteld worden, zo gauw even niet kunnen ontdekken namelijk. Ik had vooral bij lente zeer het idee dat die gewoon aanstond. Dikke noob soms in dat soort dingen, maar HDR stond volgens mij wel gelijk aan.