1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & W10] Forza Horizon 4

Discussie in 'Games' gestart door Jimmy J., 11 jun 2018.

  1. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    4k staat idd als default. Je kunt ook niet 'on the fly' switchen. Wil je naar 60fps dan is een reboot van de game vereist.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nou, dan moet ik daar straks maar even naar kijken. Heb nog niet zoveel gespeeld, maar het viel me al wel op aan de Lente. Winter vind ik tot nu toe echt lelijk en zomer ben ik ook niet van onder indruk. De draw distance daarentegen is erg goed.

    Herfst voelt wel warm en nostalgisch, maar ik blijf bij de lente als hoogtepunt voor de 4K setting, wat ook echt als lente aanvoelt. Ik ben zelf in mei geboren, misschien dat ik het daarom wel erg mooi vind.

    Zijn die seizoenen trouwens optioneel of niet? Ik zou dat laatste wel vet vinden als je zelf kon kiezen in welk seizoen je het liefste zou willen rijden, dan koos ik gelijk voor het mooie, positieve lentegevoel. _O_
     
  3. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Viel me op dat bij de 1ste keer opstarten ik aan veel balkjes moest trekken. Meestal staan de kleur- en helderheidsettings gelijk goed, maar dit spel had wat finetuning nodig.

    Desalniettemin zien alle seizoenen er prachtig uit. Mooiste spel op de One X tot nu toe denk ik, op gelijke voet met Battlefront 2. Draw distance is insane. Ben benieuwd wat Microsoft straks met Gears of War 5 uit die X weet te trekken.

    AI is wel een beetje slecht trouwens, niet? Heb tot nog toe alles gewonnen, maar zag later dat het op 'unbeatable' stond... Ik kan zometeen m'n competitie gram online wel halen, maar als je alleen offline speelt mag er nog wel een niveautje bovenop. Wel leuk dat met streetraces de AI ook tegen de niet-deelnemende AI aanrijdt :p
     
  4. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Dit vindt ik wel een beetje jammer. Zou graag on the fly willen switchen naar performance 60fps voor de Online Adventures. Helaas.
     
  5. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    @Yellow 13 Winter gewoon lelijk? Hmm heb je dan iets in de settings gedaan of is dat in de 1080p modus? ik vind alle seizoenen er werkelijk subliem uitzien al speel ik wel op de voor gameplay mindere 30fps 4k modus. Ik kan gewoon geen genoeg krijgen van alle gigantisch mooie beelden. Al vind ik ook herfst er bovenuit steken qua sfeer. Vind het zelf ook erg grappig dat je als speler wekelijks meeloopt met wat voor seizoen de game je voorschotelt. Dat houdt de afwisseling er wel lekker in. Als het aan te passen zou zijn voor de liefhebber wel leuk maar ik ga het zo laten in ieder geval.
     
    Jimmy J. en Rossi46 vinden dit leuk.
  6. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Nog even een reminder; het idee is om vanavond met een leuk clubje te gaan scheuren in FH4. Ik zal online zijn vanaf 19.00u. @DutchOwnage is er dan ook bij. @Racerblade01 sluit (ergens in de avond?) ook aan. @Kimi NL ook? @Jimmy J. , ben je er ook bij? :) @Beltoon?? :+ Hebben @asjemenou75 @ColdzeroNL @hillss @GoldPwnageNL @B Tender de game inmiddels ook (middels GP) op de Xbox staan?

    Uiteraard is de rest hier ook van harte welkom! Mits we niet over de 16 man van de party gaan :D
     
    DutchOwnage en Kimi NL vinden dit leuk.
  7. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Ik moet wel werken maar zou rond een uurtje of 21.30 online kunnen zijn denk ik :)
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  8. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Ik hoop er ook te zijn.......maar volgens mij moet je toch eerste levellen voordat je online kan??? Weet iemand de snelste manier?
     
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Gas geven! ;)
     
  10. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik ben er bij!

    Moet om 17.30 uur eerst even een echte auto kopen en eten, om vervolgens online nog weer een paar auto's te kopen :D
    Zoeken jullie vast een paar goede S1 en A klasse auto's uit die ik sowieso moet hebben. Deel de tune maar vast, scheelt mij weer een hoop werk.
     
  11. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Heb de treasure map gekocht met alle borden, fast travel, barn finds enz
    Maar hoe activeer ik deze zodat alles zichtbaar wordt?
     
  12. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Heel verstandig dat je geld aan dat soort dingen uitgeeft.

    Ik vind eigenlijk dat fast travelen een euro zou moeten kosten. 80 cent als je alle borden hebt gevonden.

    Ook helemaal top dat er 50 auto's tussen de andere staan in de shop die je alleen met echt geld kan kopen terwijl het spel net uit is.

    In horizon 5 krijg je 1 radio zender. De rest kost 3 euro per stuk. Valt mee toch?

    Ultimate edition. 3 dagen spelen voor release. 100 euro.

    Ultimate special edition. 6 dagen voor release. 130 euro.

    Ultimate gold edition. 9 dagen voor release. 150 euro.
     
  13. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Is dat al bekend dan ? Deel 4 is net uit. Ook in welk gebied Horizon 5 zich af gaat spelen ? Die Gold Editie is wel netjes geprijsd voor 9 dagen eerder spelen.
     
  14. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Het gaat uiteindelijk om zo snel mogelijk levelen. Tot dat je lvl 20 bent... Ik zelf heb het gewoon op de standaard manier gedaan en heb eigenlijk geen idee hoe je snelste kunt stijgen in lvl (ik zit vooral lekker rond te scheuren).

    Ik heb de vraag even gedropt in het Tweakers forum. Daar is het wat massaler dan hier ;)
     
    asjemenou75 vindt dit leuk.
  15. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Dit is de 1e tip:

    Met crossen door de duinen kan het heel snel gaan want dan verdien je veel sneller voldoende influence mee om naar het volgende seizoen te gaan dan met racen. Enige nadeel is dat je daar geen cr mee verdiend, behalve wat je uit wheelspins haalt.

    Dus dan kun je snel meedoen, maar echt veel knaken heb je dan nog niet ;)
     
  16. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Alle aanwijzingen neigen naar Burkina Faso.
     
  17. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Snelste is die Story Missions (Stunt, Drift etc.) te doen geloof ik.
     
    asjemenou75 vindt dit leuk.
  18. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Daar haal je per chapter 7500 influence mee. Nou die movie director storie x10 is dus 75000, dat is toch wel minstens 2 seizoenen waard? Dus dat ff doen en ff lekker door die duintjes knallen, moet goed komen dan.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  19. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    @asjemenou75 moeten vanavond gewoon in de party komen. Dan loodsen we hem er wel doorheen. Samen uit, samen thuis :thumbs:
     
  20. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    @ruud_p , heb jij FH4 inmiddels ook al? :)
     

Deel Deze Pagina