1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 19

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 9 jun 2018.

  1. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    net ff potje CL gedaan daarin is de sfeer wel goed maar ook weer jammer dat het Phillips stadion en de Kuip er niet inzitten en de gezichten van de eredivisie nogsteeds anno 2004 zijn
     
  2. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja de gezichten snap ik zelf ook niet waarom ze dit nog steeds niet hebben aangepakt. De wat mindere spelers in de NL comp kan ik nog begrijpen, maar van de top 3 kloppen de meeste niet eens.
     
  3. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177

    Juist hoe moeilijk kan het zijn ik begrijp dat niet zoveel geld en nogsteeds een halve game uitleveren en EA maar lachen xd
     
  4. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    En jij maar blijven kopen
     
    rubenpol007 vindt dit leuk.
  5. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Fifa 16 was mijn laatste voetbalgame. Nu maar weer eens Fifa 19 gekocht. Benieuwd.
     
    appie21 en ageQned vinden dit leuk.
  6. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Mwah valt mee vorig jaar in t begin gekocht maar na 1 week weer verkocht
     
  7. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Altijd die PES-spelers die gaan lopen klagen over dat FIFA een halve game is :lol::lol:. Man o man, jullie pessers doen bergen moeite om die option files allemaal te installeren en weet ik veel wat, om maar over echte namen te beschikken.
     
  8. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Wil je niet alle PES spelers over 1 kant scheren thanks.

    Fifa een halve game noemen omdat gezichten niet kloppen slaat natuurlijk nergens op. Dam zou PES ook een halve game wezen, maar dan qua licensies. Net als het bij PES de licensies zijn wat zo jammer is is het bij Fifa zo jammer dat ze de spelers nog steeds niet wat lijkend hebben.

    Heb na 3 jaar weer is een Fifa game gekocht en opzich bevalt het mij prima. Alleen heb ik zelf nog steeds moeite met de gameplay waar ik nog niet echt gewend aan kan raken.
     
  9. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Zo heb al een aardig Nederlands team.

    [​IMG]
     
  10. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177

    Haha moeite? das in 2 min gebeurd jonge
     
  11. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik koop om de zoveel jaar de nieuwe FIFA game. Zeker nu ik al maanden uit de running ben heb ik deze versie maar weer eens gehaald. Maar binnen F(L)UT zie ik diverse gamers uit mn friends list hun club al bestaan sinds bijvoorbeeld 2010. Ik kocht destijds 2014, 2016, 2017 en nu dus 2019. Ik weet zeker dat ik eerder FUT heb gespeeld en club heb aangemaakt. Toch heb ik die niet opnieuw gekregen of kon ik hem niet selecteren. Hoe kan dat? Kan dat alsnog?

    En eerder werd hier gesteld dat sommigen binnen no time alle jumbo pakketten hadden. Nou, ik moet altijd ploeteren met de SBC’s of uitpluizen welke spelers leuk cashen. Tips om relatief snel coins te verdienen zijn dus welkom. Wil nou eindelijk ook eens bijv. Cruijff of Gullit,, Messi, etc kunnen binnenharken. Vraagprijzen zijn ruim 2 miljoen coins.....


    Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
     
  12. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Niet spelen en traden als een malle
     
  13. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    O ???
     
  14. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Er is niet veel veranderd dus je zou het topic van vorig jaar kunnen doorkijken. Zelf hier veel mee bezig geweest en zelfs qua trading altijd in de top50 en mijn beste team in de top 10. Er gaat met name heel veel tijd in zitten, gelijk ook de reden dat vorig jaar mijn laatste FUT was.
     
  15. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    En weet je toevallig ook hoe het kan dat sommige clubs al jaren bestaan? Andere jaren heb ik ook geFUTd, maar mijn huidige fut is opgericht in oktober 2018...


    Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
     
  16. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Nope, geen idee. Wellicht dat het verloopt, heb mijn club ook een keer opnieuw op moeten richten. Echter er niet lang bij stil gestaan.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat het mogelijk is dat je je club kan behouden is al bijzonder genoeg gezien het feit dat FUT de grootste inkomstenbron is voor EA met FIFA. Reuze bijzonder zou ik het zelfs willen noemen. :eek:
     
  18. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Alleen de clubnaam, de kaartjes en resultaten zijn uiteraard allemaal verdwenen.
     
    Bidle en Yellow 13 vinden dit leuk.
  19. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Hoe dan?!




    Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
     
  20. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Zie antwoord eronder, we hebben het enkel over de clubnaam en het jaar van oprichten. Zoals Surrealistic ook aangaf in zijn post (zie hieronder).


     

Deel Deze Pagina