Daar gaat het mij ook om. Zo krijgt iedereen zijn zin. Geen zware penalty voor content die je overslaat, maar wil je het wel doen = extra achievements
De tering, zo is oktober inderdaad wel de kerstmaand in gameland: AC, Horizon 4, RDR 2 en wat nog meer? Vorige maand nog Tomb Raider en wat krijgen we in November nog allemaal (Waag het niet om COD of BF te noemen )?
Mark of the Ninja komt als het goed is volgende week uit. Voor degenen die de game last-gen niet gespeeld hebben is dat een absolute must-buy. Daarnaast eindelijk NBA Playgrounds 2, Disgaea 1, en SoulCalibur 6. Maar goed, er is maar 1 game waar we met zijn allen al jaren op zitten te wachten natuurlijk, en die ligt deze maand eindelijk in de winkel: Paw Patrol: On a Roll.
Absoluut. Ik heb de game op 360, inclusief (nog niet gespeelde) DLC, dus ik wacht even af of de game cross-buy.is (dus dat ie net als Castle Crashers gewoon gratis is voor de mensen die het al eens gekocht hebben), maar zo niet, dan koop ik hem gewoon weer opnieuw (uiteraard wel zodra die dan in een sale komt...) Geweldige game. 1 van de beste games van last gen.
Beetje off-topic, maar zit Godless (aanrader) te kijken op Netflix en begin daardoor nog meer zin te krijgen in het spel! Wellicht verzacht dit de wachttijd.
Ik heb zo’n zin in deze game dat ik hem ga preorderen. Kan ik nog steeds met m’n US giftcard in de US store dit doen?
Ja dat kan. Giftcards kun je gewoon kopen bij pcgamesupplies,offgamers,cdkeys etc. Zelf zou ik ver wegblijven bij kinguin en G2A. Verstuurd via Tapatalk
Pre-order geplaatst voor de special edition want de nerd in mij wou die map hebben. Aangezien ik niet zo veel gametijd heb ga ik hier errruug lang over doen (:
Ik ga deze game zonder mini-map spelen for sure In augustus ook al de special edition besteld. Dat word genieten eind deze maand!!
Zou die map ook wel willen hebben, maar zal vast wel een losse 'guide book' komen. Heb namelijk echt een afkeer tegen schijfjes wisselen, vandaar dat ik alles digitaal aanschaf.