[Multi] Assassin's Creed Odyssey

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 26 jun 2018.

1. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ook maar gekocht. Met origins ook veel plezier gehad..

Zifnap vindt dit leuk.
  2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Da's al vier spelers. ;)

Tyrant en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Damn gisteren weer veel te lang doorgespeeld.
    Dit is echt een RPG die zich kan meten met de grote RPG's van deze wereld hoor.
    Zit écht goed in elkaar.

En ik zit nog in de fucking intro

Zifnap vindt dit leuk.
  4. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Ik geniet ook echt van deze game, persoonlijk vond ik the witcher 3 vreselijk. Val me hier aub niet op aan, maar ik kon die sfeer niet harden daar :p Alhoewel die grote stad dan weer erg vet was.

Barbabravo vindt dit leuk.
  5. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Must........ Resist........... Ik heb Origins nog niet eens voor de helft uitgespeeld... Waarom weet ik ook niet....

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Dan moet je niet aan Odyssey beginnen denk. Het is een soort van verbeterde Origins ;)

7. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Heb je TW3 wel veel gespeeld dan? Zo ja, hoe vind je de sidequests in Odyssey als je ze vergelijkt met TW3? In TW3 waren het imo echt op zichzelf staande verhaallijnen die je ontzettend meesleepten, zoals ik dat nooit eerder in een game had gezien. In AC Origins waren deze sidequests lang niet van het niveau TW3, maar ik vond wel dat Ubisoft een grote stap zette. Het waren meestal niet meer van het 'kill-dit/vind-dat' missies, maar je zag echt dat de dev er moeite in had gestopt. Hoe vind je de sidequests in Odyssey? Beter dan in Origins?

Martijnn vindt dit leuk.
  8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Volgens mij is dat echt flink verbeterd ja. En hoor ook goeie verhalen over dat de sidemissions zijn verweven in het verhaal en dat het lang niet altijd 'ga hierheen en haal dit op' meer is.

9. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Ik denk dat de sidequests in TW3 absoluut beter zijn, echter niet voor mijn speelstijl. AC is wat oppervlakkiger qua sidequests , maar sinds Odyssey zit daar zeer positieve verbetering in, het connect met het verhaal namelijk.

10. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Cool, dat klinkt al goed. Ben inmiddels wel erg benieuwd.

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Goed, als ik deze game koop voor ik Origins uitspeel, geef ik jullie gewoon de schuld. :+

Tyrant vindt dit leuk.
  12. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Vind de game grafisch ook nog een stuk mooier dan Origins.

En het begin is echt epic :D.
    Battle of 300 met king Leonidas.

13. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik lees in meer reviews dat het meer en meer op een RPG lijkt. Waardoor komt dat dan? Voor mij is het nog steeds een AC actie game (niet negatief bedoelt), of ligt het vooral aan de manier waarop quests in beeld worden gebracht in combinatie met skills & loot mechanics? The Witcher 3 werd genoemd?

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    De quests, gear, levelen, missie structuur, open world, dialogen en de keuzes die je maakt.

Dat zie je alleen echt in rpgs.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Toch wel een prestatie: Nette RPG neerzetten en een bizar grote wereld maken, levendig en met oog voor de toekomst qua DLC. Van mij mogen ze over twee jaar wel naar een ander tijdperk gaan, meer focus op de kruistochten en weer meer Assassins tegen Templars, maar die discussie zal ik maar een beetje proberen te vermijden. China, Japan, het oude Mongolië of het tijdperk rond de oorlog tussen Carthago en Rome.

Genoeg inspiratie, maar denk niet dat ze nog een 3e keer op deze manier kunnen doorgaan, dat zouden pers en gamers kunnen opvatten als een game die maar heel licht veranderd is in de 6 jaar die ze dan met deze vernieuwing bezig zijn geweest. Ik haal deze game in elk geval wel als ik richting het einde van Origins ga.

16. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Waarschijnlijk hou je het niet zo lang vol... ;)

17. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764

Ik zou het wel super tof vinden om in een nieuwe AC weer een enorme stad ( maar dan ook echt een ENORME, na de gigantische werelden van Origins en Odyssey ) tot de beschikking te hebben. Met uiteraard het omliggende gebied. Wat dacht je van Nederland in de VOC tijd? Of toch een keer terug naar Rome.

Zifnap vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Origins is ook bepaald niet moeilijk. Ik werk elke zone helemaal af en voel me nergens ook maar enig zins bedreigd, behalve als ik mis spring. Deze game zou ik, zoals met elk open wereld game, vooral voor de ontspanning spelen. Ace Combat, dat gaat mijn uitdaging worden, al ga ik ook die eerst rustig opbouwen als die goed is.

Rome en Istanboel hebben we al gehad, mij lijkt een Peking in de tijd van de Keizerlijke dynastieën juist fantastisch. Zie jezelf een missie voor in het Verboden Paleis, of een echt open wereld gevecht op de muur en dat in 4K. :eek:

19. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nederland in de VOC tijd zou stoer zijn. Inclusief omringende weilanden en veel koeienstront. ;)

Martijnn vindt dit leuk.
  20. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    China zou natuurlijk geweldig zijn, al is het alleen al vanwege de mogelijkheden die ze dan zouden hebben wat betreft alle verschillende vechtstijlen. Daarnaast is het land ontzettend divers.
    Japan staat natuurlijk ook op het wensenlijstje, maar met alle nieuwe games die momenteel uitkomen die zich daar al afspelen, kan het zijn dat niet iedereen daar op zit te wachten.

Deel Deze Pagina