Zo aan t twijfelen. BO3 en WW2 en die crap daar voor hebben me echt teleurgesteld. Tijden van COD2 tm BO2 waren echt top. Denk toch maar aanschaffen.
De beta had me al enthousiast gemaakt en na gisteravond de full-game gespeeld te hebben ben ik weer hooked. Lange tijd geen COD meer gespeeld, maar hier ga ik me voorlopig wel mee vermaken. Sowieso tot aan RDR 2 en BF V.
Ze mogen van mij nog wel het lootsysteem aanpassen op de console. Hetzelfde als op de pc. Dus niet door een ‘tas’ heen scrollen maar meer dat je alles in beeld krijgt en dan kan kiezen wat je wel en niet wil.
Had eigenlijk wel verwacht dat dit in de full game zou zitten na het zien van de pc beta. Rare keuze. Hopelijk zo snel mogelijk dan maar. Kan je wel meteen dingen oppakken? Of is dit ook nog steeds een knop inhouden?
Klote tijgers lol. Tot nu toe vind ik de game wel leuk. Moet alleen de perks en elixers ff onthouden, wat wat is.
Echt een fijne shooter weer zeg! Blackout is ook een toffe BR mode, het werkt gewoon perfect wat mij betreft. Het is ook gewoon een lekkere shooter om ff een rondje te knallen, iets wat ik in CS:GO ook altijd doe.
Speelt heerlijk weg. Eigenlijk sinds BlackOps 2 geen CoD meer aangeraakt. Enige waar ik kneiter gek van begin te worden zijn die campers. Manmanman
Ja in de MP. I know, i suck. Moet echt wennen aan de snelheid ook. Laatste jaren alleen maar BF gespeeld. Deze gekocht als zoethoudertje toch RDR2 haha
Kom zelf van CS:GO af, dus het snelle deathmatch principe is toch bekend. En ohhhhh RDR2.... sweeeeet!
Ben nu vooral Heist en Zombies aan het doen. Af en toe Control tussendoor. Speelt lekker weg tot RDR2. Denk dat ik wel bij bovenstaande modi blijf hangen. Blackout is niet echt iets voor mij.