1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

xbox one original

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door jaccogast, 21 sep 2018.

  1. jaccogast

    jaccogast New Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt mij op dat niemand nog wat schrijft over de allereerste xbox one.ook microsoft niet,wel ik heb zo ding met kinect kamera , en het enige wat ik zie op het dashboard is ''beter op x'' ''mooier op x''
    spam reclame noem ik dat.
    ook updates worden niet aangeboden .hun aandacht gaat alleen maar uit naar die xbox one x.

    ik vind dit toch een rare strategie.ze laten wel mensen van het eerste uur zo ding kopen en amper 5 jaar later laten ze iedereen vallen.
    dit bedrijf denkt alleen maar aan geld.ze laten je wel de games kopen en voor de rest doe je niet echt meer mee omdat ik die x niet heb en of geen 4k tv heb.
    vreemde manier van handelen.
    voor mij geen xbox meer.
     
  2. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    De huidige game-industrie draait om updates binnen de huidige technologie. Dus niet direct een 'Xbox Two' maar een Xbox One S en Xbox One X. Dit komt omdat de achterliggende techniek steeds sneller groeiende is en ze hiermee een manier introduceren waarop je nog wel games kunt spelen op ieder van de Xbox One systemen, zonder dat je direct een opvolger nodig hebt. Anders gezegd; of je nu een Xbox One / S / X hebt, je kunt straks gewoon games als Forza Horizon 4 en Halo Infinite spelen. Kwalijker had ik het gevonden als ze dit per console anders hadden aangepakt en de nieuwste games alleen speelbaar hadden gemaakt op de Xbox One X. Niemand verplicht je op deze manier om de overstap te maken (in tegenstelling tot wat je reactie doet vermoeden, je hebt namelijk de X niet nodig, het is een keuze), tegelijkertijd maken ze natuurlijk wel reclame om je hiertoe aan te zetten. Zoals dus de verwijzing naar de Xbox One X in het dashboard. Echter, jij koopt toch ook niet meteen een nieuwe auto als je deze in een reclameblok op TV voorbij ziet komen? Of omdat de dealer waar je de huidige auto vandaan hebt je een reclamefolder stuurt dat er een nieuw model uit is? Dat je zegt 'dit bedrijf denkt alleen maar aan geld' is natuurlijk een schot voor open doel, het is geen non-profit organisatie. Nintendo bracht redelijk snel na de Wii U de Nintendo Switch en de PlayStation 4 is ook toe aan een Pro model. Dit is niet anders dan wat Microsoft hier doet (toegegeven, alleen Nintendo valt er iets uit omdat die met een geheel nieuwe console kwamen).

    Een punt waar ik het wel met je eens kan zijn is dat het kwalijk is als ze gestopt zijn met updates. Ik vraag me dan alleen wel af; over welke updates heb je het? Ik heb zelf geen eerste model Xbox One meer en kan dus geen vergelijkingen trekken, maar is het zo dat de console geen updates meer ontvangt?
     
    Reckuuza en ArtificialFaith vinden dit leuk.
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Je hebt die man nu echt weggejaagd man

    Hierdoor gaat dit forum dus dood
     
  4. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Jezus, probeer ik eens een serieuze conversatie aan te gaan op dit forum, vluchten ze meteen. Voortaan maar weer terug naar opmerkingen als 'tieten', het heeft meer inhoud en blijft beter hangen. (hihi, tieten, hangen)
     
    Reckuuza vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina