Voor $2 miljoen kun je straks je eigen blokhut aanschaffen, inclusief flannel shirt en nieuwe baard-opties, waarna jij en je vrienden kunnen bijlwerpen en ijs-vissen...
@Dusky Dus je speelt open wereld games vaak niet uit door teveel content en je twijfelt nu om een duurdere editie te kopen omdat je er extra content bij krijgt. Juist.
As for Red Dead Online—which, assuming RDR 2 does eventually hit desktops, is what I'm most looking forward to—scenes for this are still being written, even as they are being shot in Rockstar’s mo-cap studios, says Vulture. On that, Houser says: "We want it to be as robust as Grand Theft Auto Online, once it’s found its feet creatively."
Niet verwacht dat we dit nog zouden meemaken, maar het spel komt waarschijnlijk op twee blu-rays volgens de Japanse boxart
Ja maar dat was niet zo heel gek. Toen speelde je alleen van disc. Patches waren nog niet zo groot day one. Daarnaast had ps3 toen al blue ray en Xbox nog gewone dvd
Vandaag weer wat meer details gelezen en daardoor is mijn hype voor de game nog groter dingen die ik nog niet opgevangen had. - Je kan je kleren kiezen maar die hebben ook effect op je personage.. dus als je bevoorbeeld een zware dikke jas draagt in hete zonnige gebieden, dan is je sprintstamina veel minder. - Je haar en baard customizen wist ik al, maar je kan niet gewoon bij de barber zeggen, ik wil een baard.. die kan je alleen laten bijknippen als je er eentje hebt laten groeien, net hetzelfde met je haren dus. geweldig vind ik die details!
Nou aangezien Rockstar heeft gezegd dat hij nooit naar de PC komt, moet ik mijn ps4 maar weer even afstoffen voor RDR2.
Haha first world problems. Maar RDR heb ik wel helemaal uitgespeeld, ik ben een enorme westernfan. Nu ik er over nadenk is het eigenlijk ook met name Fallout 4 waarbij dit gebeurd is.