Die code van de game bleek zo een zooitje te zijn dat een port zeer moeilijk zou worden. En waarom zouden ze extra opbrengsten weigeren? Volgens mij doet GTA V het op de PC ook erg goed.
Game is 107GB op Xbox One en 99GB op de PlayStation 4. Als je de digitale PlayStation 4 versie koopt moet je wel een additionele 50GB aan ruimte hebben voor het installatieproces.
Dat is weer genoeg,.... pffff. Blij dat ik glasvezel heb, maar zal wel ruimte moeten gaan maken, terwijl ik al een SSD schijf aan de Xbox heb hangen.
Ben ik even blij dat ik net een externe HDD van 2TB heb gehaald. Heb wel het gevoel dat het installeren dan langer duurt maar goed (Spider-Man duurde een uur!).
Toch maar voor de One X gehaald, deze game verdient toch de beste console Ik verwacht wel dat RDR2 grafisch op de X het best tot zijn recht gaat komen. Hoop wel dat er iets van crossplay gaat komen voor het online gebeuren.
Zo'n pre load, is dat alleen maar beschikbaar als je (digitaal) gepre-orderd hebt? Ik ben van plan hem vrijdag gewoon in de winkel te gaan kopen, dan heb ik hem zeker die dag en met een beetje geluk de special edition. Alleen als ik dan niet een uur hoef te installeren voor ik kan spelen zou dat wel mooi zijn. Alvast bedankt voor de info.
Ja allen bij digitale pre-order. Als je hem op disc koopt hoef je sowieso veel minder te downloaden omdat het meeste op de disc staat