1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin's Creed Odyssey

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 26 jun 2018.

  1. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Nee ook normale items van het spel zelf.
     
  2. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Heb ik ook bij Gear. Zijn dat ziet afzonderlijke stukken items die onderdeel uitmaken van een complete set? En dat het spel op die manier wil voorkomen dat je die per ongeluk verkoopt of dismanteld?
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ah ik heb ook een heel random helmpje die ik niet kan dismantlen.
    Moet haast wel een bug zijn.

    Die quest in Lokris waar je dat schild en zwaard moet halen. Heeft iemand die al gedaan? :D
     
  4. Jeromekke

    Jeromekke New Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    3
    Wie o wie kan mij helpen..

    Hoe moet je het zwijn vermoorden? calydonische bedoel ik dan. Mij lukt het echt niet, zeer frustrerend! Op YouTube zie ik mensen met lvl 13 bijna zonder schade hem doden..
     
  5. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Heb je het via die sidequest gedaan van die jageres? Toen ik het voor het eerst at random probeerde lukte het ook ff niet. Via de quest wel. Zowiezo alleen blijven focussen op het calydonische geval, niet op die andere beesten dan lukt het wel.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Die vond ik ook extreem kut. Heeft 3 keer geduurd, maar even tijdelijk geinvesteerd in Warrior en Hunter (multishot vooral). Fucking kut ding was t.

    Vooralsnog hang ik nog lekker de tourist uit:
    https://photos.app.goo.gl/8GZG8XStm8Sv7oDTA

    [​IMG]
    [​IMG]

    Mooi man.
     
    Sasuke26, Yellow 13, Reckuuza en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Super mooi. Ik vind vooraL het water erg mooi gedaan. En de volumetric lighting in de bossen etc. Echt een hele mooie game.
     
  8. Jeromekke

    Jeromekke New Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    3
    Bedankt voor de tip! Kl*te beest eindelijk verslagen! Andere vraag, als je door een veld loopt zie ik soms een soort stenen hutje met een krans er omheen... Wat is dat?
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nice shots Tyrant. Nog even doorgaan met dit soort games en je hoeft niet meer op vakantie naar landen zoals Griekenland of Egypte. :+
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Kun je in de fik steken om de nation power wat te verlagen.
     
  11. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Was dat je eerste beest? Maak je borst maar nat hoor, gisteren nummertje 2 van de lijst aangepakt en hoewel goed te doen met veel dodgen e.d, blijven het voor mij tot nu toe de meest pittige gevechten in de game.

    2 of 3 mercenaries in je nek zijn soms makkelijker dan zo'n beest:+. Die beesten kan je niet blokken en pareren, tenminste die 2 tot nu toe.
     
  12. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Heerlijke game met belachelijk veel content. Maar zijn 2 zaken waaraan ik me erger.

    - Leuk dat je die silo’s in de fik kunt steken om de power van de nation omlaag te krijgen, maar hoe dan ook wordt je er voor gestraft en gaat je beruchtheid omhoog.
    Dus wordt je eigenlijk gestraft omdat je de objectieve speelt.

    - De bounty hunters. Ik wordt zo vreselijk moe van die gasten...
    Heb er onderhand al 35 verslagen en ze blijven je maar achtervolgen. Is leuk voor even, maar continu 3 in je nek is absurd. Dat mogen ze van mij wel even patchen.
     
    KEN_123 en Zifnap vinden dit leuk.
  13. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Dit laat me heel de tijd stoppen met de game, ze komen ook altijd wanneer je al in gevecht bent in, gewoon een grote irritatiebron.
     
  14. Jeromekke

    Jeromekke New Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja 100% zo irritant die gasten. Had gehoopt dat wanneer je er 1 verslagen hebt, die dan ook wegblijft maar nee hoor staat gewoon iemand anders op....
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Lijkt verdorie wel op de hoeveelheid random NPC's in Far Cry 5 die je altijd gelijk weten te vinden en meteen begin te schieten. Voordat je daarmee klaar bent, ben je soms ook minuten verder en heb je een half leger afgeslacht en kan je vervolgens een honderdtal meters verder weer overnieuw beginnen. Ubisoft die weer Ubi doet denk ik dan. 8)
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Dat eerste niet hoor, heb ik alleen als ik gezien wordt. Maar het zet toch nooit echt zoden aan de dijk, beter gewoon forten clearen enzo.
    Dat tweede is wel kut ja, maar altijd wel fijne loot.

    Nou nee dat is in Far Cry veel erger man. Maar goed, had niet verwacht dat iemand die de game niet heeft een goede vergelijking zou kunnen maken :p
     
    Cyndris en Yellow 13 vinden dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Hehe, heb de game wel gekocht, maar moet eerst Origins nog uitspelen en daar zit ik nog maar in het 2e of 3e gebied. :+

    Maar goed, I stand corrected. :thumbs:
     
  18. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Waarom kan ik mijn epische gear (goudkleurig) niet verkopen of kapot maken voor resources???
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    De game behoed je daarmee voor domme keuzes. Waarom zou je legendary gear dismantlen??!
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  20. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ik kan nog niet over deze game meepraten, maar in Origins kon je dat soort items toch verbergen/hiden? Zodat ze niet meer irritant in het menu worden weergegeven. Mss kan dat hier ook?
     

Deel Deze Pagina