1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Red Dead Redemption 2

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 18 okt 2016.

  1. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja het installeren duurt wel heel erg lang zeg. Ondertussen maar netflix opgestart lol
     
  2. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Afzeggen die handel en prioriteiten stellen like a man!
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012

    Yeah, toch maar even de X opgehaald bij de MM. Had op vakantioe toch niets bijzonders gekocht, dus had nog geld liggen, en voor de komende twee jaar zit ik dan ok wat betreft de Xbox. Jammer van die zwarte kleur en 1TB HDD, maar ja, kan nu wel The Witcher 3 en RDR2 en whatever in goede kwaliteit spelen. Op mijn 1080 plasma, dat dan weer wel, maar zal alsnog mooier zijn dan de S.

    Nu alleen nog even bekijken wat ik met die S ga doen.
     
    Bidle en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  4. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Goed bezig.....ik heb de S verkocht. Speel ook nog op een 1080 scherm, maar zag wel duidelijk verbetering in een aantal games. Scherper en veel betere draw distance.....nu sparen voor een 4k scherm.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ja, nog geen haast met 4K, maar zal uiteindelijk weinig keus hebben wanneer de 1080p plasma er mee kapt. Beetje jammer alleen dat dan al je 1080p blurays weer 'meh' zijn als je op dat 4K scherm gaat kijken.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Is het ook mogelijk dat ik met PayPal betaal? Ik doe bijna alles met PayPal, ook al haal ik codes ook met korting. Giftcards werk ik zelden of nooit mee, maar ik weet wel dat het systeem beter aansluit bij de betalingen icm PayPal. Als het mogelijk is, zou ik graag willen weten hoe, anders koop ik inderdaad wel een giftcard. PayPal is voor mij ook pure gemakzucht .
     
  7. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    De tering, wat is dit een mooie game. Nog maar twee uurtjes gespeeld, maar wát een prachtige graphics met veel detail zeg. En ook erg boeiende personages so far. Hier ga ik heeeel lang plezier van hebben (:
     
    BrAsKe vindt dit leuk.
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik koop US gift cards via seagm.com. Mogelijkheid om hier te betalen met PayPal of met iDeal (en creditcard etc). Daarna moet je ff met hun klantenservice chatten via hun site waarna ze de giftcards ‘releasen’ op je account. Voor €51 ($60) heb je RDR2 in huis :).
     
    Tyrant en Yellow 13 vinden dit leuk.
  9. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik heb wel errug veel moeite om erin te komen. Morgen nog maar eens goed voor zitten.
     
  10. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Prologue?


    Wat is die FPS mode toch fijn zeg! Vanmiddag bakje koffie erbij en op het gemakje eens een middagje oldskool jagen!
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2018
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Hoe krijg je dat paard die bij de game zat, waar je die code voor moest invullen? De survival horse ofzo?

    Ik vind het kamp ook nog maar ingewikkeld werken. Ik snap de dynamiek nog niet helemaal. En ook hoe sommige dingen werken, ik had gisteren een geveld hert bij me, maar het lukte me gewoon niet om die af te geven.

    Inventory management is sowieso heel erg wennen. Ik weet nog steeds niet waar ik een overzicht van alles wat ik in m'n satchel heb kan vinden. Iemand enig idee?
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2018
    Bidle vindt dit leuk.
  12. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    ^ Dit dus. Het ziet er echt zooo sfeervol uit. Dit wordt echt genieten de komende tijd. Vandaag even heel wat uurtjes in deze game steken.
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  13. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Op internet toch veel negativiteit. Metacritic users staat na 1200 ratings ook maar opeen7.8.
     
  14. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Ja maar pc gamers geven 0en op metacritics omdat de game niet ook op de pc gereleased is dus...
     
  15. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Vind de graphics op mijn ps4 pro en 4k hdr scherm tegenvallen helaas.
     
  16. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Users kunnen assholes zijn daar en geven de game een 0 om te trollen of omdat het nog niet op pc is, daar kun je geen waarde aan hechten.

    Deze game is simpelweg een geniaal meesterwerk met zoveel details dat het ervan overloopt.

    Als je een game kunst zou mogen noemen, dan mag deze aan de muur. ( pakt hem snel weer van de muur en gaat hem spelen !! )

    Het design van de wereld is zo goed dat je echt de weg leert kennen zonder map, gewoon aan de hand van uniekheid van het design. Want alles oogt realistisch. In AC heb ik bijvoorbeeld wel moeite om de weg te vinden zonder map omdat alles ongeregeld en cookiecutter overkomt ( Niets ten nadele van AC, ik hou van die games! )

    Maar echt.. RDR2 maakt een grotere impact dan GTA V en dan doe je mijns inziens iets heuuul goeds!
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  17. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Hoe spelen jullie qua hud? Speel nu enkel met kompas aan. Af en toe kan je dan nog spieken als je een objectieve kwijt bent. Werkt imo 10x beter dan de mini-map vast in beeld
     
  18. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Kapitein_Merijn, Dranx en Yellow 13 vinden dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  20. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Heb het gisteren ontdekt, de rest komt vanzelf.

    Je kamp verbeteren:
    Als er genoeg in de pot is kun ke de andere wagens ‘kopen’ in een boek op het kamp. Zo kun je langzaam je kamp verbeteren.


    Je paard en wapens claimen. (special edition):
    Je paard en wapens kun je claimen in de betreffende shops. Die kosten dan niks, het paard lijkt niet beschikbaar omdat er geen prijs achter staat. Echter kun je gewoon kiezen.
    Kan voor het eerst aan het begin van een jacht missie, dan ga je langs de stallen.
    [\spoiler]
     

Deel Deze Pagina