1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Red Dead Redemption 2

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 18 okt 2016.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    [​IMG]

    Mooi spel wel :cool:
     
    Olijke Poffer en Barbabravo vinden dit leuk.
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Vraagje over het kamp. Elke keer als ik terug kom bij het kamp zie ik drie rode symbolen staan (eentje lijkt op voedsel de andere 2 weet ik niet) Neem aan dat dit dan betekend dat het kamp die resources nodig heeft?

    En heb met een van de eerste missies $300 voor het kamp verdiend maar toen ik terug kwam zat er maar 90 in de pot. Ze geven dus ook zelf dit geld uit?
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Nee, zijn bepaalde upgrades in het kamp. Je komt het later tegen als je een paar missies hebt gedaan.
     
    Tim vindt dit leuk.
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Een 7.8 is nog steeds goed, zeker op een grote populatie. Niet iedereen heeft dezelfde smaak.

    Maar dat tegen-voten is natuurlijk wel een probleem. Je ziet hetzelfde gedrag ook op Steam. Het "voten" wordt voor individuele anti-consumenten doeleinden gebruikt, ipv je eigen ervaring en waardering over te brengen naar anderen. Maar een "0" zou eigenlijk niet in een totaalscore mee moeten wegen.

    Dit onzuivere stem gedrag zie je ook al langer in de politiek terug. Kijk maar naar de verkiezingen: "ik stem op partij X, maar ik heb er eigenlijk niets mee. Ik stem puur op deze partij om mijn onvrede over te brengen." Deze stemmers denken niet na over de consequenties.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2018
  5. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Wel even inkomen weer, vooral na het fast-paced-niet-nadenken FH4. Had ook veel moeite om, om half 3 's nachts, de button lay-out onder de knie te krijgen...

    Vandaag even een goede sessie!
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Dat gevoel had ik zelf niet bij Assassin's Creed. Vond dat je daar redelijk snel de weg vond in Origins. Odyssey nog niet gespeeld.

    Gisteravond uurtje RDR2 kunnen spelen. Qua controls nog niet echt instinctief, maar positieve eerste indrukken.

    Installeren duurde wel fucking lang. Gelukkig Forza 7 en Horizon 4 vannacht geinstalleerd toen ik lag te slapen.

    Hopelijk vanavond rond 8-9 uur ofzo weer thuis zodat ik weer een uurtje kan spelen.

    Oh ja, dat skinnen van die herten is ook heerlijk realistisch en mooi gemaakt. En zo'n half stervend hertje dat ligt te kermen van de pijn. Erg nice.
     
  7. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Wat ik vooral irritant vind is dat je met een slakkengang loopt in bepaalde gebieden (kamp).
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Yep, hier hetzelfde en vind op sommige stukken de animatie video’s te lang duren. Druk zelf wel op die knop als ik het nodig vind.

    Tot nu toe geef ik het spel een 9. Een van de beste spellen die ik heb mogen spelen.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    @AntraXxX wees me op de giftcards van US, vanwege de koers natuurlijk. Geluk om 60 dollar toe te voegen, maar nu vraagt die om extra kosten en als ik dan PayPal wil aanklikken, dan zegt die in eens dat hij de betaling niet kan verwerken. Ik heb het net ook al via de PC geprobeerd, maar wil dus ook niet. Naast dat heb ik gewoon taal op Brits Engels ingesteld en regio op US Engels. Ben ik nog iets vergeten en wat doe ik verder fout? Ik ben al aardig bezig om die 15 euro goedkoper te krijgen zo ongeveer. 8):+
     
  11. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Nee al stuk verder. Zometeen nog maar eens ervoor gaan zitten.
     
  12. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Gister 2 uur gespeeld. Vandaag gewoon weer lekker opnieuw begonnen. Rustig aan :)
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Helemaal opnieuw begonnen? Zo ja, waarom?
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Geen flauw idee eigenlijk.. Ik heb bij seagm.com een account aangemaakt en heb de taal gewoon op Nederlands staan zelfs. Misschien is het iets om dan maar gewoon via iDeal bij hun te betalen? Qua betrouwbaarheid zit het wel goed, ik heb er de afgelopen weken giftcards gehaald voor RDR2, Forza Horizon 4 en Fifa 19.
    Via iDeal is ook nog minder ‘transactiekosten’ en je krijgt gelijk een email etc van ze (via PayPal 1 keer daar besteld en dat duurde me te lang haha).
     
  15. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Zat gister nog wat te rommelen met de controls en waardoor ik de 1e 3 missies niet optimaal had ervaren. Daarnaast had ik de namen in de Subs niet aanstaan dus miste vaak wie nou precies wat zei, wil graag de context en achtergrond goed meekrijgen en het liefst 5 jaar over dit spel doen :+

    En mijn vriendin keek nu mee. Als zij het verhaal mee krijgt vindt ze het ook wel leuk om te kijken en heb ik in de woonkamer iets meer credits
     
    Nol vindt dit leuk.
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Damn, sfeer, graphics, details, muziek. Rockstar legt de lat weer hoger, my god. Ik vind die cinematic bars wel echt irritant, het geeft uiteraard een meer cinematic vibe, maar de game verandert in een paar minuten tijdens een missie gigantisch vaak tussen volledige ratio en cinematic.

    Ik zit in Act 2 maar ik ben nog niet fan van alles tho, ik vind de pacing wel lekker, maar controls en movement van Morgan voelt zwaar en stroef aan op momenten. Daarnaast is het wel next-gen Sim, voor nu grappig maar vraag me af of het de lol op een gegeven moment uit de game gaat halen. Merk sowieso dat het wel echt een serieuze game is, kan minder echt lol gaan trappen, vooral met alle Sim dingen erbij zoals eten, douchen, mensen die daar op reageren en ga maar door.




    Dit nummer aan het begin. That Sergio Leone, that Harmonica. Moment dat ik die eerste guy neerschoot en dit begon af te spelen wist ik het, GOTY.

    @Modder-Eter
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Controle zijn idd gewoon echt... raar
     
  18. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Muziek tijdens dat je voor het eerst je kamp verplaatst is ook echt mooi. Geweldige scene is dat _O_
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Het probleem is opgelost, door moi.

    Nog even 10 dollar toegevoegd, wat op 70 dollar neerkomt in totaal. Spel bij elkaar was 65,32 dollar, met 5,33 dollar belasting. Fun fact is dat de Nederlandse MP inderdaad een stuk duurder is vaak, maar dat daar de belastingen al bij in zitten.

    Bij de USA MP is dat niet zo, maar met de prijs van 65,32 dollar is omgerekend op en rond de 55 euro, wat neerkomt dus op 14 euro goedkoper dan hem direct via de Nederlandse MP te halen. Ik ben blij dat ik even koppig omslachtig heb gedaan, want die 14 euro is bespaard en bovendien heb ik nog wat tegoed over voor de volgende keer. :)
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Of je koopt gewoon de fysieke versie in Nederland voor 55eu. Minder moeite. :+
     
    Tyrant en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina