1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Red Dead Redemption 2

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 18 okt 2016.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ben meer van digitaal geworden. :+
     
  2. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik weet niet hoe of wat, maar ik heb op de Amerikaanse Marketplace gewoon 60,- Dollar betaald. Maar goed, je hebt 'm, veel plezier!
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik vind het ook vreemd, maar ik kijk er later nog wel een keertje naar. Misschien is het de manier van betalen, misschien moet ik nog meer omzetten naar de Amerikaanse kant. Ik zou het verder ook niet weten, maar ik was niet schandalig veel meer kwijt, slechts 5,32 dollar.
     
  4. straathond

    straathond Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    10
    Gelukkig kun je wel automatisch naar een waypoint rijden ben ik achter.
    Waypoint kiezen op de kaart en dan x ingedrukt als je op het spoor rijd, de touchpad ook indrukken en beide weer loslaten (PS4)
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Digitaal is leuk, maar de prijzen zijn belachelijk. Die zouden sowieso 10 euro onder de retail waarde moeten zitten.

    Net heel even de game geinstalleerd en gestart. Helaas nog niet te spelen, want de zon begint na dagen wolken en regen natuurlijk precies te schijnen als ik de game opstart. :lol:

    Eerste wat me wel opviel is dat de audio echt enorm laag staat, zelfs op de hoogste setting. Ik moet mijn speakers een kwartslag verder opendraaien.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Vind de prijzen digitaal ook belachelijk, maar heb voor 2 giftcards van 10 en 50 dollar wel minder betaald, die zaten in een pakket van 60 dollar, twee aparte codes.

    10,75 euro voor een apart extra 10 dollar kaartje, maar bij elkaar heb ik voor de game dan wel 65 dollar betaald, maar in euro's voor de game minder en in heb nog tegoed over en bovendien lang niet de 69,99 euro betaald die Nederland vraagt.

    Verder helemaal met je eens hoor dat de prijzen echt omlaag moeten. Als je 59,99 euro vraagt voor de fysieke versie gemiddeld, dan mag Live van mij maximaal 54,99 kosten en graag minder omslachtig, dus makkelijker via andere MP's kunnen kopen, met korting.
     
  7. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Je bent echt heel dom als je voor een digitale game meer gaat betalen dan voor fysiek.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Inderdaad, maar ik heb meer een gelijke prijs betaald. Ik was 65 dollar en een paar dubbeltjes kwijt, maar als je dat omgerekend in euro's kom het neer op een koers van 1,14 dollar t.o.v. de euro ongeveer, de laatste keer dat ik keek. Ik heb dus iets meer dan 57 euro voor de game betaald, maar in euro's minder voor de giftcards, wat voor mij 63,20 in giftcards betekent. Dat is bij elkaar dus 70 dollar aan tegoed, tegen een prijs van 63,20 euro, 57 voor de game, 6,20 in euro's overgehouden ongeveer.
     
  9. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Niet als je 2 xbox en hebt en samen wilt spelen! Dan ben je echt heel dom als je 2 x een fysieke schijf koopt!
     
    Jimmy J., B Tender en AntraXxX vinden dit leuk.
  10. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    100% niet mee eens aangezien gamesharing bestaat. Mijn maat hoeft hem nu niet te kopen. Dat kost ze een volledige klant want hij had de game 100% zeker ook zelf aangeschaft.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Voor wat extra gemak wil ik op zich best wel wat meer betalen
     
  12. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Zou ik ook hebben zij het niet dat ik fysieke games voor 40 weer doorverkoop. Kost een game me €10. Als ik hem digitaal share kost hij €35. Van dat geld kan ik dus 3.5 x zoveel games kopen. Is effectief 250% duurder.
    Viel mij ook op. Al vind ik hem voor de shootouts dan weer erg hard staan in verhouding.
     
  13. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Hangt misschien ook af van in welke staat IN Amerika je 'woont'. Sommige Staten heffen VAT/BTW over games, andere (o.a. Alaska geloof ik) doen dat niet.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  14. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    En een 10 wel?
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Vind ik ook. Behalve gamesharing. Je bent toch gestoord als je 70 neertelt ipv 55. Ja gemak, wat voor gemak? Is gemak echt zoveel meer waard. Doe dat 4 games en je bent een volledige game misgelopen
     
  16. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ik vraag me altijd af hoe vaak jullie dan een CD wisselen. Ik speel eigenlijk maar 1 game per gamesessie/avond. Dus als ik mijn biertje pak en op de bank ga zitten kan ik best even een CD in de ps4 doen :)
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Dat is natuurlijk net zo'n gekke score, al vind ik dat aanvaardbaarder dan letterlijk een 0 uitdelen. Op z'n minst functioneert deze game, wat je ook van de setting vindt. En de game is veeeel beter dan dat. Mensen kunnen gewoon niet goed omgaan met scores, al wordt het ons ook niet altijd gemakkelijk gemaakt. Netflix bijvoorbeeld gebruikt tegenwoordig het duimpje omhoog/ omlaag systeem. Lekker eenvoudig, maar ook heel oppervlakkig. Iets is goed, of niet. Niets meer er tussenin. De vijf sterren en reviews zijn daar al verwijderd. Erg jammer!
     
  18. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik vind een 10 uitdelen door "fanboys" net zo erg als mensen die een 0 uitdelen die een hekel hebben aan dit soort games of wat voor excuus ze ook hebben om een 0 te stemmen. Een 10 betekent namelijk perfect en perfectheid bestaat net zo min als waar een 0 voor staat. Maar hej, dat is mijn mening
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Aan de andere kant: iets kan nu, op dit moment, "perfect" voor mij zijn. Het voldoet namelijk aan alle behoefte die ik op dit moment heb of heb gehad.

    Ik zou persoonlijk ook niet zo snel zo'n hoge score uitdelen. Zoals je al zegt is het geen genuanceerde score (of mening), net zoals een 0. Het is alles of niet, zwart of wit, links of recht. Dit zijn de minst interessante scores voor mij. Diepgang vindt plaats in de nuancering, juist in de grijsgebieden.
     
  20. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ook met heel veel nuance kun je op een 10 uitkomen toch? Een genuanceerd cijfer hoeft niet per definitie op een 7,6 of een 8,2 uit te komen :)
     
    Zifnap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina