1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Red Dead Redemption 2

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 18 okt 2016.

  1. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Mwah. Waarom zou je een schaal gebruiken van 0 tot 10 als je de 0 en 10 niet mag gebruiken.

    Als je goed of fout hebt is een 10 alles goed. True that.
    Maar zodra iets subjectief wordt speelt er veel meer mee bij het geven van een tien.

    Wij konden op school vroeger ook een 10 krijgen voor een werkstuk. Hangt samen met verwachtingspatroon, concurrentie, tijd, geld en zo veel meer factoren.

    In mijn optiek kan je zeker een 10 geven als een game volledig voorziet in de huidige wensen op het gebied van vermaak oid.
     
    Martijnn vindt dit leuk.
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja echt hè. Ik wissel echt zelden van disc
     
  3. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Wanneer cijfers op tiendes worden afgerond is alles, mathematisch bezien, vanaf een 9,95 afgerond een tien. Met 'bijna perfect' kan en mag je dus ook best een 10 geven.
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Een 0 is veel extremer dan een 10. Helemaal als de afwijking ten opzichte van het gemiddelde echt enorm groot is. Een 0 of zelfs een 1 betekent dat een game in alle opzichten slecht en niet speelbaar is. Iedere objectieve persoon met twee werkende ogen kan zien dat dit in 99% van de gevallen totaal niet het geval is bij een dergelijk gegeven cijfer. Een 10 daarentegen kan inderdaad over gediscussieerd worden, maar is wel een veel realistischer cijfer. Dit geldt helemaal als de game in kwestie een gemiddelde heeft dat boven de 9 ligt.
     
    B Tender, Tyrant, Cyndris en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik zet hem dan wel op Alaska. Straks met de Black Friday sales heb je in de VS toch veel hogere kortingen. Ik moet alleen even weten welke staten deze heffing niet hanteren. Ik kan de gok wagen met Alaska, maar dat weet ik pas als ik weer iets koop. Ik geloof ook dat het veranderd moet worden via Microsoft zelf.

    Verder heb ik totaal geen verstand van kopen in Amerika, doe digitale aankopen en andere aankopen bijna altijd via Nederlandse websites, maar ik begin het ook een beetje beu te worden dat bijna alles zo duur is in Nederland, vandaar.
     
  6. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Vind het wel erg jammer dat ze het onweer hebben verpest. De donkere dreigende wolken zijn prachtig, maar de bliksem lijkt nergens op en blijft veeeeel te lang aanwezig. Ook de donder is slecht gedaan, dat klonk in rdr1 veel realistischer.

    Maar het gekste van alles is nog als je even met je ogen knippert, ineens de donkere wolken verdwenen zijn als sneeuw voor de zon.
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Dit dus. Een 0 is bij RDR2 gewoon onmogelijk, tenzij er rook uit je console komt (en dat is dan het probleem van de hardware, niet de software). Dat zou inhouden dat het spel zelfs in zijn basis niet voldoet: het is totaal niet speelbaar, maar dat is allesbehalve het geval. Het spel start op en is (uit)speelbaar. Over een 10 valt in de nuancering nog te discussieren. Zoals ik al eerder aangaf kan mijn behoefte als consument op dit moment 100% door RDR2 worden vervuld. Wil niet zeggen dat er niets aan een volgende RDR kan worden verbeterd, maar ik kan wel op dit moment geheel en totaal tevreden wordt gesteld door deze game...

    Dit bevestigt overigens ook dat sommige users gewoon niet met een score telling kunnen omgaan. Een 0 moet natuurlijk tot de mogelijkheden behoren, maar eigenlijk dient er een omschrijving bij de score te staan zodat je weet waarvoor je punt staat. En die verklaring mag nooit zijn "deze game komt (nog) niet op (mijn) platform X uit, dus ken ik maar de laagst mogelijke score toe". Deze users zouden uberhaupt geen score mogen toekennen, als ze het product niet bezitten. Je ziet mij toch ook geen cijfer aan RDR2 geven; ik heb de game immers (nog) niet. Er ontstaat op deze manier veel te veel ruis in internet land door al dat onvolwassen gekloot, terwijl het meten van product waarderingen door gebruikers over het algemeen juist heel interessant is voor de statistieken.
     
  8. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ben nu 3 uren onderweg en weet nog niet echt precies wat ik van de game moet gaan vinden. Slecht is het zeker niet, maar weet nog niet echt of dit een game is waarvan ik deze regelmatig zal oppakken.
     
  9. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Als je op Xbox.com bij billing adress een adres in Alaska invult betaal je helemaal geen belasting.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Deze game is 60+ uur. Hoor en lees dit meer. Maar de game begint nog geeneens echt als je 3u speelt. Dan zit je nog in de proloog ofzo
     
  11. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja klopt daar zit ik ook, maar hoe graag ik ook wil de gameplay van Rockstar games pakken mij nooit echt. Dit ligt denk ik meer aan mezelf dan aan de game hoor, maar goed morgen nog maar even een paar uurtjes spelen
     
  12. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Kom er net achter als je paard dood is en je bent in de middel of nowhere your fucked.....
     
  13. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Like in real life...
    Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
     
    Marcelinho_NL vindt dit leuk.
  14. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Zit er geen fast travel in naar je kamp? Niet echt chill om na elke missie 20 min te moeten paardrijden naar je kamp..
     
  15. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Voor zover ik he gezien niet. Enigste wat handig is maar ook weer niet is doodgaan.
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Volgens mij niet meer, al zit er wel een vorm van fast travel in de game. GameKings was over dit facet ook minder te spreken (gebrek aan fast travel mogelijkheden, waardoor je weer een half uur ofzo na een missie moet terugrijden).
     
  17. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Man man man wat is dit genieten en wat ziet het er mooi uit. Lach me helemaal kapot door die geniale situaties die worden voorgeschoteld. Heb helaas de aandachtspan van een puppy, pas 3/4 missies gedaan na 7 uur spelen...

    Jammer dat FH4 nu stof gaat happen en ik vermoed dat ik ook later begin met BF:V...
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  18. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Morgen operatie aan je duim van het X spammen 8)
     
    Marcelinho_NL en LapjeNL70 vinden dit leuk.
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    [​IMG]

    Love it
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  20. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Je hebt wel die stagecoaches oid. Maar bij het kamp zelf niet.
    Bij GTA gebruik ik ook constant taxi’s. Zo’n optie mist nu een beetje imo.
     
    Zifnap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina